Ugrás a tartalomhoz
  • 0

A lejátszás sikertelen. E:50019


ULaci

Kérdés

14 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia @ULaci!

Adataid védelme érdekében, kérjük, töröld a kommentedet és privát üzenetben küldd el nekünk. 
A hiba orvoslásában első lépéseként, ha webes böngészőben használod a Telekom TV GO-t javasolt törölni a böngészési előzményeket, cookie-kat.
Az elküldött üzenetben, kérjük, a használt böngészőt és annak verziószámát is csatold
Várjuk a megkeresésedet! ^Oszkár

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia Laci!

Ellenőrzésünk szerint privát üzenet még nem érkezett tőled. Ahhoz, hogy hibabejelentésedet rögzíthessük, kérjük, az alábbi információkat írd meg nekünk privátban:
- Az előfizető neve
- A szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítód
- Elérhetőségi mobilszámod
- A TV GO-ra történő belépéshez használt azonosítód
- Az általad használt böngésző és annak verziószáma
- A tapasztalt hibajelenség/hibakód (a kód TV műsor, vagy kikölcsönzött tartalom, esetleg archiv tartalom lejátszásánál jelentkezik-e? Minden műsornál ugyanezt tapasztalod, vagy csak bizonyos csatornák/műsorok esetén?)

Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Köszönöm a segítséget privát üzenetet már tudni fogok írni közben a problémám megoldódott amit nem köszöngetek mert csak a nem lényeges dolgokat írtuk meg egymásnak a mai világ ilyen nem lehet elérni a "segítőket" csak amikor a problémát magunk is megoldjuk. Szép napot

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Nagyon szívesen! Ahhoz, hogy bármikor, mielőbb a segítségedre lehessünk, valamint, a gördülékenyebb ügyintézés érdekében kérjük, írj privát üzenetet. A Fórum nyilvános oldalain is javasolt a böngészés, mert jellemzően minden témában találsz megoldási javaslatokat. További szép napot kívánunk! ^Andrea

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2024. 01. 31. at 9:22, ULaci írta:

Köszönöm a segítséget privát üzenetet már tudni fogok írni közben a problémám megoldódott amit nem köszöngetek mert csak a nem lényeges dolgokat írtuk meg egymásnak a mai világ ilyen nem lehet elérni a "segítőket" csak amikor a problémát magunk is megoldjuk. Szép napot

 

hogy sikerult megoldani ezt a hibát?napok ota kuzdok vele es arra jutottunk a szakikkal hogy egy i7 es felmillas laptop a sz@r...mondjuk ket napja még nem volt az🙄

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...