Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Kraft szolgaltatas


karpiz

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves karpiz!

Kérjük, hogy töröld az alkalmazást a készülékedről, majd töltsd le újra és nézd meg, hogy megfelelően működik e. Amennyiben továbbra sem, kérjük, hogy az alábbi adatokat küld el nekünk privát üzenetben, hogy továbbítani tudjuk a problémát illetékes csoportunknak javításra:

§  belépési azonosító

§  operációs rendszer verziószám

§  készülék gyártója és típusa

§  észlelés időpontja

§  Telekom alkalmazás verziószám

§  érintett telefonszám

§  internet elérés típusát

§  képernyőfotó a hibáról

Várjuk válaszod privát üzenetben! Köszönjük! ^Zsani

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...