Ugrás a tartalomhoz
  • 0

serialization failed


balint5gy

Kérdés

20 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia bálint5gy! Egyeztettünk illetékes kollégáinkkal kérdéseddel kapcsolatban. Az általad leírtak, sajnos nem tartalmaznak elegendő információt a hiba feltárásához. Kérjük, hogy keresd őket a díjmentesen hívható 1414-es Telefonos ügyfélszolgálatunkon a 4.2-es almenüben, hogy minél előbb a segítségedre lehessenek. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

5 alkalommal chat segítségével , majd telefonon is próbálkoztam, de egyik alkalommal sem oldották meg a problémát. Kb. két hete nem jelennek meg a bejövő leveleim a webmail-en. Ígéretből nem volt hiány, de az újabb és újabb segítségkéréseknél is csak az volt a válasz, hogy továbbítják az informatikusnak.

Miért nem tudják megjavítani, miért, miért, miért, miért???????????

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves Rita, első alakalommal kaptam hibajegyet SD8088474 volt a száma, utána nem kaptam hibajegyet. Ma kaptam üzenetet, hogy a problémát megoldották. Azt nem tudom melyik bejelentésemre reagált a cégetek, mert ez volt az első visszajelzés, addig csak ígéret volt a telefonos értesítésről.

Az MT azonosító a 710199569, mivel valamelyik munkatársad kiderítette, hogy az új szerződés, ami most az itthoni internetet biztosítja és 866614451-es MT azonosítója nincs összekapcsolva az e-mail címemmel, ami gyorgybalintdr@t-online.hu. webmailt használtam. 

Köszönöm, ha segítesz.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves balint5gy! Köszönjük visszajelzésedet és nagyon sajnáljuk, ha továbbra is problémát tapasztalsz. Az e-mail címeddel korábbi posztodban jelzett hibát munkatársaink kivizsgálták és megoldották.  Amit szeretnénk még javasolni neked, hogy az azonosítódat a későbbiekben privát üzentben küldd el számunkra. Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! Segíts nekünk, hogy a korábbi üzentedben jelzett probléma továbbra is fenn áll, hogy nem tudod az e-maileket elolvasni? ^Szilvia 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves balint5gy! Szakértőink visszajelzése alapján azért tapasztalod mindezt, mert a Google szigorít a @gmail.com irányba történő levélküldés szabályain. Ha úgy érzékeli,  spamelnek a @t-online.hu-s címekről, akkor időnként blacklistre kerül a küldő szerverünk IP címe, a Google korlátozza/lassítja a @t-online.hu-s e-mail címekről a @gmail.com-os címekre küldhető levelek mennyiségét.eL  Tájékoztatásuk szerint el tudod küldeni az e-mailt, de a Gmail szervere nem fogadja azt, nálunk marad a küldési sorban. De idővel kiküldésre kerülnek, néhány perctől akár 24 óránál hosszabb ideig is tarthat a "rate limit". Erre nincs hatásunk. Bízunk megértésedben! ^Attila

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szerintem nem értitek a problémámat. Lassan 3 hete van gond. Ami az első két hétben az volt, hogy a bejövő leveleimet nem töltötte be a program és nem tudtam elolvasni  azokat, akkor még a bal oldali oszlopban látszottak a mappák és a régi leveleket meg tudtam nyitni, csak a bejövő újakat nem. Az utóbbi napokban már a mappák sem látszanak, azért küldtem el fotón, hogy mi látszik a levelező felületemen. Nem az a problémám, hogy nem tudok levelet küldeni, mert új levelet tudok írni és el is tudom küldeni, másik e-mail címemre és ott hamarosan megjelenik és el tudom olvasni.

A probléma az, hogy a nem tölt be egyetlen mappát sem és azok tartalmát sem. Néhány napja még több információ látszott, akkor még látszott az is, hogy 13 %-on van a tárhelyem. Leveleimet továbbra sem tudom olvasni. Belépés után 15 perccel sem töltött be semmit, ahogy az előző hozzászólásomhoz becsatolt fotón is látszik. 

Volt már valakinek ilyen problémája a fórum hozzászólásait olvasva, ott valakinek az alábbi javaslata volt:

"Én felhívnám az ügyfélszolgálatot, hogy csináljanak egy másik mailboxot tetszőleges névvel (úgy tudom egy felhasználó 5-öt kérhet). Ha azzal a felület jól működik, akkor csak az első mail címed beállításaival lesz valami (amit nyilván csak a T tud orvosolni), ha az újjal is ugyanilyen gond lesz, akkor más irányba kell indulni."

Mi a véleményetek?

balint5gy

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia balint5gy! Ahhoz, hogy az újabb problémát IT csoportunk vizsgálni tudja, kérjük, küldj nekünk privát üzenetben egy olyan képernyőképet a webmail felületről az e-mail címmel történt bejelentkezést követően, amin látszik az URL sor és a pontos dátum és időpont is. Köszönjük előre is! ^Gabi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hétvégén a *****fon hálózatán keresztül bejelentkezve a webmailre sikerült elolvasnom a bejövő leveleimet, de aztán ott is megjelent a webmailen a serialization failed  írás és nem mutatott több levelet. mindez arra utal számomra, hogy a telekom rendszerével van gond.

Ismét kérdezem, mikor lesz kijavítva a probléma, hogy elérhessem a webmail-os levelimet. Azt  választ is el tudom fogadni, hogy megszűnik a webmail, mert akkor nem idegesítem magam azzal, hogy egy ilyen nagy cég több, mint 4 héten keresztül képtelem kijavítani egy ilyen kis problémát. A mai világban fontos az e-mail üzentek elérése, ezért bosszantó, ha a szolgáltató ilyen hosszú ideig nem tud megbirkózni a feladatával.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves @balint5gy!
Korábban egy posztodban megadott MT azonosító alapján ellenőriztük a rögzített bejelentést, mely lezárásra került. Illetékeseink jelzése szerint a hibát elhárították. Ellenőrzésük szerint a fiók helyesen működik. Amennyiben ez nem így kérjük, pontosítsd a jelenleg tapasztaltakat. ^Oszkár

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Elfogadom azt a lehetőséget is, hogy böngészőbeli probléma van. Csak azt nem értem, hogy mitől lesz három böngészőben, négy különböző eszközön, két különböző hálózaton probléma. Megjegyzem, hogy a Telekomos hálózatokról van szó vezetékes és mobilról egyaránt. A V-o-d-a-f-o-n-e hálózatán részben működött 2 hete, de azóta nem fértem hozzá.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...