Ugrás a tartalomhoz
  • 0

serialization failed


balint5gy

Kérdés

22 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia bálint5gy! Egyeztettünk illetékes kollégáinkkal kérdéseddel kapcsolatban. Az általad leírtak, sajnos nem tartalmaznak elegendő információt a hiba feltárásához. Kérjük, hogy keresd őket a díjmentesen hívható 1414-es Telefonos ügyfélszolgálatunkon a 4.2-es almenüben, hogy minél előbb a segítségedre lehessenek. Együttműködésedet köszönjük! ^Rita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

5 alkalommal chat segítségével , majd telefonon is próbálkoztam, de egyik alkalommal sem oldották meg a problémát. Kb. két hete nem jelennek meg a bejövő leveleim a webmail-en. Ígéretből nem volt hiány, de az újabb és újabb segítségkéréseknél is csak az volt a válasz, hogy továbbítják az informatikusnak.

Miért nem tudják megjavítani, miért, miért, miért, miért???????????

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves Rita, első alakalommal kaptam hibajegyet SD8088474 volt a száma, utána nem kaptam hibajegyet. Ma kaptam üzenetet, hogy a problémát megoldották. Azt nem tudom melyik bejelentésemre reagált a cégetek, mert ez volt az első visszajelzés, addig csak ígéret volt a telefonos értesítésről.

Az MT azonosító a 710199569, mivel valamelyik munkatársad kiderítette, hogy az új szerződés, ami most az itthoni internetet biztosítja és 866614451-es MT azonosítója nincs összekapcsolva az e-mail címemmel, ami gyorgybalintdr@t-online.hu. webmailt használtam. 

Köszönöm, ha segítesz.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves balint5gy! Köszönjük visszajelzésedet és nagyon sajnáljuk, ha továbbra is problémát tapasztalsz. Az e-mail címeddel korábbi posztodban jelzett hibát munkatársaink kivizsgálták és megoldották.  Amit szeretnénk még javasolni neked, hogy az azonosítódat a későbbiekben privát üzentben küldd el számunkra. Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! Segíts nekünk, hogy a korábbi üzentedben jelzett probléma továbbra is fenn áll, hogy nem tudod az e-maileket elolvasni? ^Szilvia 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves balint5gy! Szakértőink visszajelzése alapján azért tapasztalod mindezt, mert a Google szigorít a @gmail.com irányba történő levélküldés szabályain. Ha úgy érzékeli,  spamelnek a @t-online.hu-s címekről, akkor időnként blacklistre kerül a küldő szerverünk IP címe, a Google korlátozza/lassítja a @t-online.hu-s e-mail címekről a @gmail.com-os címekre küldhető levelek mennyiségét.eL  Tájékoztatásuk szerint el tudod küldeni az e-mailt, de a Gmail szervere nem fogadja azt, nálunk marad a küldési sorban. De idővel kiküldésre kerülnek, néhány perctől akár 24 óránál hosszabb ideig is tarthat a "rate limit". Erre nincs hatásunk. Bízunk megértésedben! ^Attila

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szerintem nem értitek a problémámat. Lassan 3 hete van gond. Ami az első két hétben az volt, hogy a bejövő leveleimet nem töltötte be a program és nem tudtam elolvasni  azokat, akkor még a bal oldali oszlopban látszottak a mappák és a régi leveleket meg tudtam nyitni, csak a bejövő újakat nem. Az utóbbi napokban már a mappák sem látszanak, azért küldtem el fotón, hogy mi látszik a levelező felületemen. Nem az a problémám, hogy nem tudok levelet küldeni, mert új levelet tudok írni és el is tudom küldeni, másik e-mail címemre és ott hamarosan megjelenik és el tudom olvasni.

A probléma az, hogy a nem tölt be egyetlen mappát sem és azok tartalmát sem. Néhány napja még több információ látszott, akkor még látszott az is, hogy 13 %-on van a tárhelyem. Leveleimet továbbra sem tudom olvasni. Belépés után 15 perccel sem töltött be semmit, ahogy az előző hozzászólásomhoz becsatolt fotón is látszik. 

Volt már valakinek ilyen problémája a fórum hozzászólásait olvasva, ott valakinek az alábbi javaslata volt:

"Én felhívnám az ügyfélszolgálatot, hogy csináljanak egy másik mailboxot tetszőleges névvel (úgy tudom egy felhasználó 5-öt kérhet). Ha azzal a felület jól működik, akkor csak az első mail címed beállításaival lesz valami (amit nyilván csak a T tud orvosolni), ha az újjal is ugyanilyen gond lesz, akkor más irányba kell indulni."

Mi a véleményetek?

balint5gy

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia balint5gy! Ahhoz, hogy az újabb problémát IT csoportunk vizsgálni tudja, kérjük, küldj nekünk privát üzenetben egy olyan képernyőképet a webmail felületről az e-mail címmel történt bejelentkezést követően, amin látszik az URL sor és a pontos dátum és időpont is. Köszönjük előre is! ^Gabi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hétvégén a *****fon hálózatán keresztül bejelentkezve a webmailre sikerült elolvasnom a bejövő leveleimet, de aztán ott is megjelent a webmailen a serialization failed  írás és nem mutatott több levelet. mindez arra utal számomra, hogy a telekom rendszerével van gond.

Ismét kérdezem, mikor lesz kijavítva a probléma, hogy elérhessem a webmail-os levelimet. Azt  választ is el tudom fogadni, hogy megszűnik a webmail, mert akkor nem idegesítem magam azzal, hogy egy ilyen nagy cég több, mint 4 héten keresztül képtelem kijavítani egy ilyen kis problémát. A mai világban fontos az e-mail üzentek elérése, ezért bosszantó, ha a szolgáltató ilyen hosszú ideig nem tud megbirkózni a feladatával.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves @balint5gy!
Korábban egy posztodban megadott MT azonosító alapján ellenőriztük a rögzített bejelentést, mely lezárásra került. Illetékeseink jelzése szerint a hibát elhárították. Ellenőrzésük szerint a fiók helyesen működik. Amennyiben ez nem így kérjük, pontosítsd a jelenleg tapasztaltakat. ^Oszkár

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Elfogadom azt a lehetőséget is, hogy böngészőbeli probléma van. Csak azt nem értem, hogy mitől lesz három böngészőben, négy különböző eszközön, két különböző hálózaton probléma. Megjegyzem, hogy a Telekomos hálózatokról van szó vezetékes és mobilról egyaránt. A V-o-d-a-f-o-n-e hálózatán részben működött 2 hete, de azóta nem fértem hozzá.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Az okos és ügyes szakemberek még mindig nem tudták megoldani a serialization failed probléma kiköszöbölését a telekomos e-mail címemmel kapcsolatban. 2024 január vége óta tart a probléma. Hitegetésen kívül nem kaptam mást, mint egy jótanácsot, hogy használjak másik levelező programot. Azt tettem, de reménykedtem, hogy egy ekkora cégnek nem fog gondot okozni egy informatikai probléma megoldása. Tévedtem. Miért nem lehet megjavítani a levelzőrendszert? Miért? Miért? Miért?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia @balint5gy!

Sajnáljuk, hogy a probléma még mindig fennáll. :(

Ismét jeleztük illetékes csoportunknak a hibát. Szakembereink vizsgálják a jelenség okát! További ügyintézésig és a válaszig türelmedet, az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...