N.Béla Posztolva ekkor: február 4. Megosztás Posztolva ekkor: február 4. Hello Már harmadik napja nem tudom a mobilvásárlás alkalmazásban vásárolt bérletemet használni. Kód beolvasása után folyamatosan “sikertelen … technikai probléma adódott” szöveg jön csak !!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: február 6. Telekom Megosztás Posztolva: február 6. Szia Béla! Sajnáljuk a fennálló kellemetlenséget! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az alábbi adatokat és rögzítünk hibajegyet a számodra: a hívószámodat a telefonkészüléked típusát operációs rendszer típusát és verziószámát Mobilvásárlás app verziószámát (jobb felső fogaskerék (Beállítások), majd az oldal alján a verziószám). Az új alkalmazás a 8.2.0 verziószámmal érkezik. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
N.Béla
Hello
Már harmadik napja nem tudom a mobilvásárlás alkalmazásban vásárolt bérletemet használni.
Kód beolvasása után folyamatosan “sikertelen … technikai probléma adódott” szöveg jön csak !!!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.