Ruzsinszky Attila Posztolva ekkor: február 4. Megosztás Posztolva ekkor: február 4. Üdvözletem! Javítható valahogy hogy működjön is és a Net felől elérhető legyen az IPv6 címmel rendelkező eszköz? Köszönöm! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: február 7. Telekom Megosztás Posztolva: február 7. Szia Attila! Kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az MT ügyfél-azonosítódat, elérhetőségi mobilszámodat, illetve, hogy pontosan milyen eszközről és hibáról van szó - ezeket pedig hibabejelentés formájában továbbítjuk illetékes műszaki területünk felé kivizsgálásra és javításra. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Ruzsinszky Attila Posztolva: február 8. Szerző Megosztás Posztolva: február 8. Kedves Dániel! Úgy látom, hogy a műszakis kollégák 2 napja távolról átállították a HG-t bridge módba, amiről telefonon egyeztettünk előtte. Abból gyanítom, hogy megtörtént, hogy nincs már az általa szórt WiFi elérhetőség. A router most működik, de azzal nem is volt baj, kivéve, hogy hosszabb távon (dinamikus IP cím csere után) nem tudtam elérni a belső eszközöket IPv6-on. Szerintem erre most nem a legmegfelelőbb megoldás volt ez a bridge-s megoldás, lévén, hogy tudtam 2 sessiont használni: 1. A HG terminálta, de a pin holing miatt igen macerásnak tűnt, és ugyan akkor 2. A saját router teminálta a 2. sessiont, ahol a cserekor kellett mindig mókolnom. Még nem volt igazán időm mélységében tesztelni, de maga a HG is jó lenne, ha nem lenne tele bug-okkal, lépten-nyomon, ami éppen keményen érintette az IPv6 Pin holing részt, de nem ez volt az egyetlen! A kérdés: miért nem kaphatok egy /64-es IPv6 tartományt fixen? Vagy akár kisebb is elég lenne, bőven, csak az enyém legyen fixen, ahogy a tunnel brókerektől kapom (pl. he.net, stb.) Köszönettel: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: február 8. Telekom Megosztás Posztolva: február 8. Kedves Attila! FIX IP címet, lakossági előfizetőink, sajnos nem tudnak igénybe venni. Megértésedet köszönjük! További kérdés esetén, kérünk, hogy vedd fel illetékes műszaki szakembereinkkel a kapcsolatot, a díjmentesen hívható 1414-es ügyfélszolgálati számunkon, a 4.2-es almenüben. ^Rita Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Ruzsinszky Attila
Üdvözletem!
Javítható valahogy hogy működjön is és a Net felől elérhető legyen az IPv6 címmel rendelkező eszköz?
Köszönöm!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.