Rauscher Regina Posztolva ekkor: február 6. Megosztás Posztolva ekkor: február 6. Nem talál egyetlen csatornát sem, Telekom Smart boxot összekapcsoltam az LG Smart TV-vel. Újraindítottam, mégsem segített. Mit tudok tenni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: február 7. Telekom Megosztás Posztolva: február 7. Szia Regina! A Telekom TV szolgáltatásnál már nincs szükség a csatornák behangoiására, vagy kerestetésére, így látatlanban arra tudunk gondolni, hogy nem a megfelelő forrás lehet kiválaszva a TV készüléken. Arra kell figyelni, hogy a készüléken annak a HDMI bemenetnek a forrását válaszd ki, amelyikre a Smartbox rá lett kötve. A készüléked távirányítóján az erre szolgáló gombbal tudsz forrást választani, rendszerint egy ehhez hasonló jelölést kell keresned: Ha a forrás megfelelő, a Telekom TV menüje megjelenik és csak maguk a csatornák nem működnek, úgy hibabejelentésre lesz szükség, amit mi is tudunk rögzíteni, ha privát üzenetben megírod nekünk az előfizető nevét, elérhetőségi mobilszámát és a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítót. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Rauscher Regina
Nem talál egyetlen csatornát sem, Telekom Smart boxot összekapcsoltam az LG Smart TV-vel. Újraindítottam, mégsem segített. Mit tudok tenni?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.