Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Csatornakeresés


Rauscher Regina

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Regina!

A Telekom TV szolgáltatásnál már nincs szükség a csatornák behangoiására, vagy kerestetésére, így látatlanban arra tudunk gondolni, hogy nem a megfelelő forrás lehet kiválaszva a TV készüléken. Arra kell figyelni, hogy a készüléken annak a HDMI bemenetnek a forrását válaszd ki, amelyikre a Smartbox rá lett kötve.
A készüléked távirányítóján az erre szolgáló gombbal tudsz forrást választani, rendszerint egy ehhez hasonló jelölést kell keresned: image.png.e3dad9abc35a37868c8233f06636734e.png

 

Ha a forrás megfelelő, a Telekom TV menüje megjelenik és csak maguk a csatornák nem működnek, úgy hibabejelentésre lesz szükség, amit mi is tudunk rögzíteni, ha privát üzenetben megírod nekünk az előfizető nevét, elérhetőségi mobilszámát és a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítót. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...