Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Hiába írom át T fiók email/sms belépését, a régivel enged csak bejelentkezni


Evers

Kérdés

Sziasztok

Adott egy Telekom fiók, belépéshez email vagy sms szükséges. Viszont átírtam őket (megszűnő email szolgáltató, telefonszám váltás, stb) el is mentette, ezzel nincs is gond. Viszont szeretném használni a Telekom Go appot, viszont ott meg mindkét belépés még az eredeti email/telefonszám.  De miért? Lehetne ezt javítani? Köszönöm

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Evers!

Kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben. Írd meg az alábbi adatokat és rögzítünk egy kivizsgálást.

·         a szolgáltatás MT azonosítója

·         az elérhetőségi mobilszámod

·         milyen e-mail címmel regisztráltál

·         milyen eszközön használod (telefon, tablet, pc., stb.) , valamint, az adott eszköz neve, a szoftver típusa

·         milyen hálózaton keresztül csatlakozol (vezetékes vagy mobilnet, wifi hálózaton)

·         mikortól észleled a problémát

·         ha van hibaüzenet vagy  hibakód, akkor azt is kérjük

Várjuk privát üzenetedet, hogy a segítségedre lehessünk. ^Rita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...