Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Internet


Alexandra

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Alexandra! Nagyon sajnáljuk, hogy problémát tapasztalsz a szolgáltatásunk használata során. Első körben, kérünk, hogyha még nem történt meg, hogy az eszközöket, néhány percre áramtalanítsd, majd indítsd újra. Ha ezt követően is fennáll a jelenség, kérjük, hogy írd meg nekünk privát üzenetben az MT azonosítódat, valamint az elérhetőségi mobilszámodat és rögzítünk egy kivizsgálást. ^Rita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...