jóságostibibácsi Posztolva ekkor: február 24. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: február 24. Harmadik napja nem működik a telefonomon a tvgo.Ma már kértem segítséget,vanda mondta,hogy telepítsem újra.Megtörtént,de a hiba továbbra is fennáll. Az alkalmazás működik,de a lejátszás nem. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: február 25. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: február 25. Kedves jóságostibibácsi! Amennyiben az alkalmazás törlése és újratelepítése nem oldotta meg a gondot, kérjük, hogy írd meg nekünk privát üzenetben érintett Telekom Fiók azonosítódat, MT-azonosítódat és elérhetőségi telefonszámodat a pontos hibaüzenettel együttt és segítünk! Köszönjük! ^Szilvi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 jóságostibibácsi Posztolva: február 25. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: február 25. Szia! És hogyan tudok privát üzenetet küldeni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: február 25. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: február 25. Kedves jóságostibibácsi! A főoldalon jobb felül található boríték ikonra kattintva írhatsz nekünk privát üzenetet. ^Szilvi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
jóságostibibácsi
Harmadik napja nem működik a telefonomon a tvgo.Ma már kértem segítséget,vanda mondta,hogy telepítsem újra.Megtörtént,de a hiba továbbra is fennáll. Az alkalmazás működik,de a lejátszás nem.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.