Ugrás a tartalomhoz
  • 0

tvgo


jóságostibibácsi

Kérdés

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves jóságostibibácsi!

Amennyiben az alkalmazás törlése és újratelepítése nem oldotta meg a gondot, kérjük, hogy írd meg nekünk privát üzenetben érintett Telekom Fiók azonosítódat, MT-azonosítódat és elérhetőségi telefonszámodat a pontos hibaüzenettel együttt és segítünk! Köszönjük! ^Szilvi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...