Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom Mobilvásárlás alkalmazas


Vivi95

Kérdés

Sziasztok!

Olyannal kapcsolatosan szeretnek segítséget kérni, hogy egyszerűen meg van bolondulva a Mobilvásárlás alkalmazasom. 
Dolog lényege, hogy a mai napon szerettem volna egy volános mobiljegyet venni az alkalmazason keresztül, odáig rendben is volt, sikeresen megvasaroltam telefonszamlam terhére. A probléma ott kezdődött, mikor le szerettem volna érvényesíteni, erre a 20km-es távolsági jegy helyett valami reptéri vonaljegyet mutatott az alkalmazás, ezután kidobott, es nem mutatta az animaciot. Ezt eljátszotta párszor annak ellenére, hogy toroltem, majd újra raktam az alkalmazást. 
Sima telekomos alkalmazason keresztül chaten rá szerettem volna kérdezni, hogy ezzel most miujsag, majd onnan is kidobott. 
Van valami probléma, vagy mi lehetne erre a megoldás?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Vivi95!

A jelenség egyedi problémának tűnik, amit hibabejelentés alapján tudnak illetékeseink kivizsgálni és javítani. Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot Messenger elérhetőségünkön IDE kattintva - ahol pár percen belül segítséget tudunk nyújtani és rögzítjük a bejelentésedet. Elsőként virtuális kollégánk Vanda fog bejelentkezni, kérdésére válaszd majd az "Egyéb" lehetőséget. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...