Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telokom e-mail címre nem érkeznek be a levelek más szolgáltatóktól


Hellenpach Dávid

Kérdés

Tisztelt Telekom!

 

Egy általam felügyelt cégnél a mai napon jelezték, hogy nem érkeznek be a levelek. Küldeni tudnak de fogadni csak telekomos címekről tudnak. Több partnerük is küldött levelet, akik különböző szolgáltatóknál vannak. Gmail-ről is próbáltam küldeni nekik de az sem érkezik be.

A legnagyobb problémám, hogy még hiba üzenet sem érkezik csak simán eltünik a levél. Pár hónapja volt hasonló hibájuk de ott legalább jött hiba üzenet az SPF és DKIM bajuk volt amit telefonon lejelentettem és azóta nem volt náluk gond. 

Most viszont ötletem sincs mi lehet a gond, csak sajnos mivel ez egy cég igen sürgős megoldást keresnék. 

Van saját domain előfizetésük szintén itt ( kekelektro.hu ) .  

 

Remélem valaki tud segíteni az ügyünkben.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...