Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Alkalmazás hibakód 170-STP


Zoltán99

Kérdés

Helló!

Eddig minden probléma nélkül múködött laptopon böngészőből a Telekom TV alkalmazás. Ma próbáltam bejelentkezni e-mail címmel és facebook fiókkal is, mindkét esetben azt írta ki, hogy ezzel a fiókkal még nem regisztráltam (?), utána pedig azt, hogy technikai hiba történt, hibakód 170-STP.

Mi a megoldás, hogyan lehet működésre bírni az alkalmazást? Tableten probléma nélkül megy...

Üdvözlettel:

KZ

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Zoltán99! Elsősorban javasoljuk, hogy töröld a Telekom alkalmazást, majd töltsd le a legfrissebb verziót. Amennyiben az újratelepítés után sem működik, kérjük, hogy a következő adatokat írd meg nekünk privát üzenetben és felvesszük hibára:

·         Milyen azonosítóval lépsz be (konkrét telefonszám, Telekom fiók, Facebook. Facebook esetén kérjük az e-mail címet, amivel belépsz)

·         Platform típusa (Android/ iOS)

·         Operációs rendszer verziója (pl. 12)

·         Készülék gyártója és típusa (pl. Samsung Galaxy S22)

·         Alkalmazás verziója (pl. 20.7.0)

·         Észlelés időpontja (2023.10.10 15-16 óra között)

·         Internetelérés típusa (Mobil internet/WIFI)

·         Pontos hiba leírása

Együttműködésedet köszönjük! ^Lia

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...