39ági Posztolva ekkor: április 11. Megosztás Posztolva ekkor: április 11. Bekapcsoltam a Netflixet az applikációban, de amikor regisztálni szeretnék, akkor "az oldal nem található" hibaüzenetet kapom. Próbáltam az sms-ben megküldött linkkel is, de ugyanaz a helyzet. Tud valaki segíteni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: április 12. Telekom Megosztás Posztolva: április 12. Szia Ági! Mobil, vagy otthoni szolgáltatás mellé aktiváltad a Netflixet? Illetve a hibaüzenetet akkor tapasztalod, amikor a Telekom fiókodban rákattintasz a Netflix regisztrációs linkre? ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 39ági Posztolva: április 12. Szerző Megosztás Posztolva: április 12. Otthoni mellé, és bármilyen módon jutok el oda (honlap, app, sms) mindig ugyanaz a hiba. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: április 12. Telekom Megosztás Posztolva: április 12. Ez esetben kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat, a kapcsolattartó mobilszámodat és az előfizető nevét, ezek alapján pedig rögzítünk részedre egy hibabejelentést, hogy illetékeseink javíthassák a hibát. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
39ági
Bekapcsoltam a Netflixet az applikációban, de amikor regisztálni szeretnék, akkor "az oldal nem található" hibaüzenetet kapom. Próbáltam az sms-ben megküldött linkkel is, de ugyanaz a helyzet. Tud valaki segíteni?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.