Az alábbiakban szeretném megosztani Önökkel azt az esetet, amely igen kellemetlen helyzetbe hozott, és ahol sajnálatos módon nem találtam megfelelő segítséget az Önök részéről.
Két évvel ezelőtt, 2022-ben egy Samsung S21+ készüléket vásároltam a Telekomtól részletfizetési konstrukcióban. A részletfizetési időszak lejártával, 2024 január-februárban, a készülék teljes vételára kifizetésre került, és én választottam egy másik készüléket a kínálatukból.
A készüléket egy megbízható cégnek küldtem el akik tovább értékesíteteték volna a készüléket azonban bevizsgálás során azt állapították meg, hogy a Telekom rendszerében még mindig aktív részletfizetési státusz szerepel az eszközömön. Azonnal jeleztem ezt a Telekom ügyfélszolgálatán, azonban az első kapcsolatfelvétel alkalmával leráztak. A második alkalommal egy hölgy azt ígérte, hogy csütörtökön vagy legkésőbb az azt követő munkanapon elküldi nekem azokat a dokumentumokat, amelyek igazolják a részletfizetés megszűnését. Sajnos az ígéret nem teljesült.
Ezután újra felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, ahol a munkatársak semmit sem tudtak a helyzetről, és tagadták, hogy valaha is ígéretet tettek volna ilyen dokumentumok elküldésére. A személyes ügyfélszolgálat sem nyújtott megfelelő segítséget. További két telefonhívás után azt tanácsolták, hogy másnap, munkaidőben kérjek panaszügyintézőt az ügyfélszolgálatos kollégától. Ennek megfelelően tettem a mai napon, azonban hiába vártam, nem sikerült kapcsolatba lépnem a megfelelő személlyel.
Elmondhatatlanul csalódott vagyok abban, hogy évek óta hűséges Magenta1 előfizetőként, aki rendszeresen magas számlákat és törlesztőket fizet, nem kapok megfelelő segítséget egy ilyen alapvető ügyben. Nem kérek mást, csak egy rövid dokumentumot, amely igazolja a részletfizetési kötelezettség megszűnését,és azt,hogy a készülék ezáltal hálózat független lett.
Megkérném Önöket, hogy azonnal intézkedjenek a helyzet tisztázása érdekében, és küldjenek nekem egy hivatalos dokumentumot, amely bizonyítja a részletfizetési státusz megszűnését az S21+ készülékemmel kapcsolatban. Emellett kérném, hogy az eset további vizsgálatára és az ügy tisztázására fordítsanak kellő figyelmet és prioritást.
Bízom benne, hogy hamarosan megoldást találunk ebben a kellemetlen ügyben, és hogy a jövőben ilyen problémák elkerülése érdekében javítanak az ügyfélszolgálati folyamatokon.
Kérdés
Antal László
Tisztelt Telekom Ügyfélszolgálat!
Az alábbiakban szeretném megosztani Önökkel azt az esetet, amely igen kellemetlen helyzetbe hozott, és ahol sajnálatos módon nem találtam megfelelő segítséget az Önök részéről.
Két évvel ezelőtt, 2022-ben egy Samsung S21+ készüléket vásároltam a Telekomtól részletfizetési konstrukcióban. A részletfizetési időszak lejártával, 2024 január-februárban, a készülék teljes vételára kifizetésre került, és én választottam egy másik készüléket a kínálatukból.
A készüléket egy megbízható cégnek küldtem el akik tovább értékesíteteték volna a készüléket azonban bevizsgálás során azt állapították meg, hogy a Telekom rendszerében még mindig aktív részletfizetési státusz szerepel az eszközömön. Azonnal jeleztem ezt a Telekom ügyfélszolgálatán, azonban az első kapcsolatfelvétel alkalmával leráztak. A második alkalommal egy hölgy azt ígérte, hogy csütörtökön vagy legkésőbb az azt követő munkanapon elküldi nekem azokat a dokumentumokat, amelyek igazolják a részletfizetés megszűnését. Sajnos az ígéret nem teljesült.
Ezután újra felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, ahol a munkatársak semmit sem tudtak a helyzetről, és tagadták, hogy valaha is ígéretet tettek volna ilyen dokumentumok elküldésére. A személyes ügyfélszolgálat sem nyújtott megfelelő segítséget. További két telefonhívás után azt tanácsolták, hogy másnap, munkaidőben kérjek panaszügyintézőt az ügyfélszolgálatos kollégától. Ennek megfelelően tettem a mai napon, azonban hiába vártam, nem sikerült kapcsolatba lépnem a megfelelő személlyel.
Elmondhatatlanul csalódott vagyok abban, hogy évek óta hűséges Magenta1 előfizetőként, aki rendszeresen magas számlákat és törlesztőket fizet, nem kapok megfelelő segítséget egy ilyen alapvető ügyben. Nem kérek mást, csak egy rövid dokumentumot, amely igazolja a részletfizetési kötelezettség megszűnését,és azt,hogy a készülék ezáltal hálózat független lett.
Megkérném Önöket, hogy azonnal intézkedjenek a helyzet tisztázása érdekében, és küldjenek nekem egy hivatalos dokumentumot, amely bizonyítja a részletfizetési státusz megszűnését az S21+ készülékemmel kapcsolatban. Emellett kérném, hogy az eset további vizsgálatára és az ügy tisztázására fordítsanak kellő figyelmet és prioritást.
Bízom benne, hogy hamarosan megoldást találunk ebben a kellemetlen ügyben, és hogy a jövőben ilyen problémák elkerülése érdekében javítanak az ügyfélszolgálati folyamatokon.
Köszönettel és üdvözlettel:
Antal László
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.