Ugrás a tartalomhoz
  • 0

E:50019


Lévai István

Kérdés

Nem értem. Rengetegen panaszkodnak az E:50019-ös hibíkódra. Én is most. Miért nem lehet leírni, hogyan kell a problémát megoldani? Miért megy a bull*****ezés? A szuper válaszotok: Írunk privát üzenetet.

DE MIÉRT?  Írjátok meg mit kell csinálnunk a ***** rendszeretekkel, ha már ti nem vagytok hajlandóak - vagy képesek - megoldani a problémát.

Ez valami szupertitkos információ? 

Annyira szánalmas, hogy a szolgáltatás, amit arra tartotok, hogy problémákban segítsen, csak arra nem képes, amire van.

De a számlát azt bezzeg mindig időben tudjátok küldeni. Faxom belétek.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

15 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves István!

Azért kérjük, hogy írjatok nekünk privát üzenetet, mert az egyedi problémákat a megadott adatok alapján tudjuk kivizsgálni és megoldani. Ezért továbbra is azt kérjük, ha gondot észlelsz, írj nekünk és segítségedre leszünk  megoldásban. Köszönjük! ^Szilvi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2024. 04. 19. at 9:20, Telekom szakértő írta:

Kedves István!

Azért kérjük, hogy írjatok nekünk privát üzenetet, mert az egyedi problémákat a megadott adatok alapján tudjuk kivizsgálni és megoldani. Ezért továbbra is azt kérjük, ha gondot észlelsz, írj nekünk és segítségedre leszünk  megoldásban. Köszönjük! ^Szilvi

Ez mindenkinél probléma nem egyedi!

Ma pl egesz nap egy ado se ment a hibakód nélkül, ergo minden felhasznàlónàl baj van vagy maga a Telekom *****?Érdemes lenne ezen elgondolkodni....

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Napok óta nekem is  kiirja a E:50019 hibakódot. Laptopon nézem a TVGo-t és random szerüen megjelenik a hiba Hálozatól függetlenül: wifi, kábel jelentkezik a hiba. Google Chrome-t használok bögészöként.

És ha már ennyien jelezték függetlenül egymástól a próblémát, akkor nem lehet, hogy mégis központilag van a hiba?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
3 órája, V.Ferenc írta:

Napok óta nekem is  kiirja a E:50019 hibakódot. Laptopon nézem a TVGo-t és random szerüen megjelenik a hiba Hálozatól függetlenül: wifi, kábel jelentkezik a hiba. Google Chrome-t használok bögészöként.

És ha már ennyien jelezték függetlenül egymástól a próblémát, akkor nem lehet, hogy mégis központilag van a hiba?

nem mukodik chrome on ha lefrisitett ennek kb -3 napja   , meg akartak magarazni hogy egy 700ezres laptop a hiba 🙄....

Edgen vagy firefoxon mukodik

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nem frissült a chrome de ennek ellenére produkálja a hibát. Még jó, hogy az előbb említett böngészőkét ajánlják. A párom szólt reggel, hogy a telefonján (S22 ultra) is megjelent a hiba.

Hívtam a Telekomot ott azt mondták, hogy a bekapcsolt VPN okozhatja a hibát, csak hogy nincs bekapcsolva a VPN.

Köszönöm megpróbálom a Firefox-ot. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

mivel telefonon ment hiba nelkul kerdeztem az ugyintezot hogy lehet google home appbol kitenni tvre  mert radio lett belole fekete kep csak hang van erre mondta a holgy hog ez a tv go nal nagy kepernyo blokkolva van🙄 igy chrome on kivul hdmi kabellel lehet csak tvre tenni....de olyan kimenet már nincs a laptopon mert minden caston megy👍

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nálam is állandóan E50019-es hiba van napok óta. Kb. 3-5 percenként laptopon, nézhetetlen a TVGO. A laptop karbantartott, frissített, vírusvédett, a wifi jel erős a sebessége 330 Mbps felett van, ping 6ms, minden más szolgáltatás, live, stream, web tökéletesen működik csak a TVGO-val van baj! Kezdem elveszíteni a türelmem, mert már hetekkel ezelőtt is jelentettem be TVGo-s problémákat, napokig "vizsgálták" meg leveleztünk meg hívogattak, majd megpróbáltak meggyőzni hogy a hiba nálam van. Akkor miért csak a TVGO-val van gondom és minden más tökéletesen működik a gépen??? 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
2 perce, B.Laszlo írta:

Nálam is állandóan E50019-es hiba van napok óta. Kb. 3-5 percenként laptopon, nézhetetlen a TVGO. A laptop karbantartott, frissített, vírusvédett, a wifi jel erős a sebessége 330 Mbps felett van, ping 6ms, minden más szolgáltatás, live, stream, web tökéletesen működik csak a TVGO-val van baj! Kezdem elveszíteni a türelmem, mert már hetekkel ezelőtt is jelentettem be TVGo-s problémákat, napokig "vizsgálták" meg leveleztünk meg hívogattak, majd megpróbáltak meggyőzni hogy a hiba nálam van. Akkor miért csak a TVGO-val van gondom és minden más tökéletesen működik a gépen??? 

 

naluk van a baj csak nem tudjak merre induljanak 🙄 

nalam is ez volt ma a vegeredmeny a hiba nalam van...meg a tobbi 12ezer felhasznalonal

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
8 perce, Tom44 írta:

nalam is ez volt ma a vegeredmeny a hiba nalam van...meg a tobbi 12ezer felhasznalonal

Egyre drágább minden szolgáltatásuk és egyre sz@rabb. Sajnálattal közlik az inflációkövető áremeléseket, közben halálra keresik magukat, milliárdos nyereségeket zsebelnek be de mégis egyre többet fizettetnek mindenért.  Ajánlom mindenkinek a Telekom csoport éves és negyedéves pénzügyi jelentéseit amik megtekinthetők a weboldalon: https://www.telekom.hu/rolunk/befektetoknek/penzugyi_jelentesek

Itt a számok mögé tessék odaképzelni még 6 darabb nullát: 

 

tc.jpg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...