Lipták Zoltán Posztolva ekkor: április 26. Megosztás Posztolva ekkor: április 26. Üdvözlöm! otthon optikai hálózatom van egy sagem fast 5670 modemmel. Tegnap a telekom app-on belül sikerült távoli eléréssel az internet blokkolását megoldani, mára viszont ez az opció eltűnt az applikációból. Ebben kérném a segítséget. Köszönetttle, Lipták Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: április 29. Telekom Megosztás Posztolva: április 29. Kedves Zoltán! Első lépésben javasoljuk, hogy töröld és telepítsd újra az Alkalmazást. Amennyiben ez nem segített, kérjük, hogy küldd el nekünk privát üzenetben a készülék típusát, operációs rendszert és verzióját, az alkalmazás verziószámát, és szükségünk van a telefonszámodra, MT-azonosítódra, vagy Telekom fiók azonosítódra amellyel belépsz az applikációba. Köszönjük! ^Szilvi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Lipták Zoltán
Üdvözlöm! otthon optikai hálózatom van egy sagem fast 5670 modemmel. Tegnap a telekom app-on belül sikerült távoli eléréssel az internet blokkolását megoldani, mára viszont ez az opció eltűnt az applikációból. Ebben kérném a segítséget.
Köszönetttle,
Lipták Zoltán
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.