sigma Posztolva ekkor: június 16. Megosztás Posztolva ekkor: június 16. Eddig semmi problema nem volt de az elmult 2-3 honapban minden jatekban packet losst es ping spikeokat talasztalok. Remélem sikerul fixelni ezt mert elegge idegesít mar hogy nem lehet rendesen játszani. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 RViktor Posztolva: június 16. Megosztás Posztolva: június 16. Tudnak róla, de nem történik semmi itt van több infó: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: június 17. Telekom Megosztás Posztolva: június 17. Kedves RViktor! Köszönjük jelzésedet. A Telekom foglalkozik a problémával, és folyamatosan dolgoznak szakembereink az elhárításon. Türelmedet köszönjük! Kérjük, hogy segítsd azzal a munkánkat, hogy a Cloudflare felé, Te is jelzed a tapasztaltakat! Segítségedet köszönjük! ^Rita Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 sigma Posztolva: június 17. Szerző Megosztás Posztolva: június 17. 20 perce, Telekom szakértő írta: Kedves RViktor! Köszönjük jelzésedet. A Telekom foglalkozik a problémával, és folyamatosan dolgoznak szakembereink az elhárításon. Türelmedet köszönjük! Kérjük, hogy segítsd azzal a munkánkat, hogy a Cloudflare felé, Te is jelzed a tapasztaltakat! Segítségedet köszönjük! ^Rita Akkor gyorsabban kene csinalni mert ez igy penzkidobas Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: június 17. Telekom Megosztás Posztolva: június 17. Kedves RViktor! Természetesen megértünk Téged, és nagyon sajnáljuk az általad tapasztaltakat. Bízunk benne, hogy szakembereink, minél előbb megoldják a problémát. Türelmedet köszönjük! ^Rita Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Slash86z Posztolva: június 20. Megosztás Posztolva: június 20. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Ndee Posztolva: október 12. Megosztás Posztolva: október 12. Mai napig semmi változás 5 meccsből 4-ben, 8-10% packet loss folyamatosan. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 devzor Posztolva: október 14. Megosztás Posztolva: október 14. Ekkor: 2024. 10. 12. at 19:13, Ndee írta: Mai napig semmi változás 5 meccsből 4-ben, 8-10% packet loss folyamatosan. Nem is lesz változás magától. Ha átmész másik szolgáltatóhoz, akkor azonnal lesz változás... Még egyszer, aki még nem értené. A probléma, ami miatt a Ti kedvelt játékotok/weboldalatok/netrádiótok/stb használhatatlan a Telekom hálózatából NEM TECHNIKAI JELLEGŰ, tehát a Telekom szagértő kollega NEM fog tudni semmit kezdeni vele azon kívül, hogy nyomja a PR bull*****et. A probléma ÜZLETI jellegű, és a DTAG (Deutsche Telekom A.G.) üzleti döntései miatt áll fent. A jelenlegi helyzetet a DTAG tudatosan idézte elő, neki ez így tökéletesen megfelel. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
sigma
Eddig semmi problema nem volt de az elmult 2-3 honapban minden jatekban packet losst es ping spikeokat talasztalok. Remélem sikerul fixelni ezt mert elegge idegesít mar hogy nem lehet rendesen játszani.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
7 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.