Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom eltulajdonítja a szervízbe beadott készüléked!


Lendér Szilvia

Kérdés

Vásároltam több előfizetésem mellé egy "ÚJ" mobiltelefon készüléket amit részletfizetéssel kértem de a kiajánlott összeg helyett magasabb számlát kaptam amit később panaszomra korrigáltak. A készüléket vásárlás után késedelmesen kaptam meg. (Nem tudták a többi szolgáltatást időben bekötni a Telekom hibájából.) Gyanúsan bontott csomagolásban aztán megérkezett a készülék, ami működött 1 hétig majd tönkrement. Bevittem a szervizbe ahol azt mondták hogy maximum 15 napon belül garanciába javítják mert látják a hibát, ami nem az én hibám, mivel fizikai sérülés nincs rajta. (Gyanús volt számomra hogy az átvételi lapon a fogyasztó nevét kivágták, mintha nem az én készülékem lett volna, használt, javított készüléket kaptam volna, ami nem az én nevemen volt.)

Vásárlás dátuma: 2024.05.06

Szervizbe juttatás dátuma:2024.05.23

Kiadási határidő: 2024.06.07

A készülékemről 2024.07. 10 -én sem tudtak mondani semmit. Állítólag elküldték garanciális szervízbe de a szervíz nem komunikál velük.

Így én fizetem a részleteket úgy hogy nincs készülékem, a telekom elopta azt.

Panaszlevélre nem reagálnak, telefonon keresztül bocsánatot kérnek és azt mondják majd értesítenek.

 

Ti mit tennétek helyemben????????????????????????????????

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ADMIN
Moderáltam a címben szereplő megnevezést, a Fórum szabályzatát sértő megnevezés miatt. A szövegtörzsön nem volt szükséges moderáció.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Szilvia!

Mindenek előtt elnézésedet kérjük az ügyintézés és az egész folyamat során felmerülő kellemetlenségek miatt. A leírásod alapján egy meglehetősen összetett ügyről van szó, melynek kivizsgálása több időt is igénybe vehet.
Biztosíthatunk róla, hogy panaszkezelő csoportunk teljeskörűen körüljárja a történteket, kivizsgál minden aspektust és igyekeznek egy számodra is megnyugtató és elfogadható eredménnyel szolgálni a vizsgálatok során. Erre a törvényi előírások és az ÁSZF-ünk alapján 30 nap áll rendelkezésünkre, de természetesen minden esetben a mielőbbi megoldásra törekszünk mi is. 
Amint lezárult a vizsgálat és megvan annak eredménye, kollégáink hivatalos levélben fognak részedre tájékoztatást küldeni. Ennek megérkezéséig köszönjük szépen a türelmedet. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...