Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom alkalmazás bejelentkezési hiba


Amateur

Kérdés

Sziasztok! Mi lehet a gond, ha a Telekom alkalmazásba nem tudok bejelentkezni. Már 2 hete próbálom, többször újratelepítettem az alkalmazást is és sem az SMS, sem az email/jelszó kombóval nem enged belépni, állandóan az alábbi hibát írja ki. Másik telefonon ugyanazon a Telekomos otthoni interneten működik az alkalmazás, igaz azon sem tudtam pár éve az első bejelentkezést otthoni interneten elvégezni, de abban volt mobilnet és azon simán ment. Lehetséges hogy nem lehet a Telekom saját otthoni internetén az első bejelentkezést az alkalmazásba elvégezni, csak mobilneten?

Screenshot_hu.telekom.telekomapp.jpg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Kedves Andrea!

Egy régi Vodás készülékről van szó, amit másra nem is nagyon használnának. Egy idős személy részére lenne, akinek nyomógombos telefonjában Domino kártya van, de ezzel tudná a Telekom alkalmazást esetleg használni, amikor szüksége van rá.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia @Amateur

Köszönjük a visszajelzésedet! 

A használathoz az alábbi technikai feltételek megléte szükséges:

  • minimum Android 5.0 operációs rendszer,
  • minimum iOS 13.0 operációs rendszer,
  • illetve minimum iPhone 5S-nél újabb iPhone modellek

Abban az esetben, ha megfelel a fenti feltételeknek a készülék és az alkalmazás újratelepítése (törlés után) se oldaná meg a problémát, akkor kérjük, hogy a következő adatokkal keress fel minket privát üzenetben, hogy a segítségedre lehessünk:

  • belépéshez használt felhasználó azonosító (e-mail vagy mobiltelefon előfizetés hívószáma):
  • platform (Android / iOS) és operációs rendszer verzió (pl. 4.4.1):
  • készülék gyártója és típusa (pl.: Samsung Galaxy S4 mini):
  • alkalmazás verzió: (pl. 5.0):
  • észlelés időpontja (2024.07.01 15-16 óra között):
  • internetelérés típusa (Telekom mobil internet/Egyéb mobil internet/WIFI):
  • MT-azonosító:
  • hiba részletes leírása (hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van az nagy segítség):

Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdv!

Nekem ugyanez volt a problémám. Végső megoldásként azt tanácsolták, hogy csináljak gyári visszaállítást a telefonon, amin előtte 1 évig működött az alkalmazás, aztán valamiért kiléptettek. Másik telefonon felraktam, ott egyelőre műxik. Ezért nem fogok gyári visszaállítást csinálni.   

A "szakértők"-től köszönöm, de nem kérek választ, nincs megoldás erre a problémára, már lezárták a hibajegyemet 🙃

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...