Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom alkalmazás bejelentkezési hiba


Amateur

Kérdés

Sziasztok! Mi lehet a gond, ha a Telekom alkalmazásba nem tudok bejelentkezni. Már 2 hete próbálom, többször újratelepítettem az alkalmazást is és sem az SMS, sem az email/jelszó kombóval nem enged belépni, állandóan az alábbi hibát írja ki. Másik telefonon ugyanazon a Telekomos otthoni interneten működik az alkalmazás, igaz azon sem tudtam pár éve az első bejelentkezést otthoni interneten elvégezni, de abban volt mobilnet és azon simán ment. Lehetséges hogy nem lehet a Telekom saját otthoni internetén az első bejelentkezést az alkalmazásba elvégezni, csak mobilneten?

Screenshot_hu.telekom.telekomapp.jpg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

9 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia @Amateur

Köszönjük a visszajelzésedet! 

A használathoz az alábbi technikai feltételek megléte szükséges:

  • minimum Android 5.0 operációs rendszer,
  • minimum iOS 13.0 operációs rendszer,
  • illetve minimum iPhone 5S-nél újabb iPhone modellek

Abban az esetben, ha megfelel a fenti feltételeknek a készülék és az alkalmazás újratelepítése (törlés után) se oldaná meg a problémát, akkor kérjük, hogy a következő adatokkal keress fel minket privát üzenetben, hogy a segítségedre lehessünk:

  • belépéshez használt felhasználó azonosító (e-mail vagy mobiltelefon előfizetés hívószáma):
  • platform (Android / iOS) és operációs rendszer verzió (pl. 4.4.1):
  • készülék gyártója és típusa (pl.: Samsung Galaxy S4 mini):
  • alkalmazás verzió: (pl. 5.0):
  • észlelés időpontja (2024.07.01 15-16 óra között):
  • internetelérés típusa (Telekom mobil internet/Egyéb mobil internet/WIFI):
  • MT-azonosító:
  • hiba részletes leírása (hibaüzenet, hibakód / képernyőmásolat, amennyiben van az nagy segítség):

Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdv!

Nekem ugyanez volt a problémám. Végső megoldásként azt tanácsolták, hogy csináljak gyári visszaállítást a telefonon, amin előtte 1 évig működött az alkalmazás, aztán valamiért kiléptettek. Másik telefonon felraktam, ott egyelőre műxik. Ezért nem fogok gyári visszaállítást csinálni.   

A "szakértők"-től köszönöm, de nem kérek választ, nincs megoldás erre a problémára, már lezárták a hibajegyemet 🙃

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia @Hajzer Dávid

Elsősorban javasoljuk, hogy töröld a Telekom alkalmazást, majd töltsd le a legfrissebb verziót. Amennyiben az újratelepítés után sem működik, kérjük, hogy a következő adatokat írd meg nekünk privát üzenetben és felvesszük hibára:

·         Milyen azonosítóval lépsz be (konkrét telefonszám, Telekom fiók, Facebook. Facebook esetén kérjük az e-mail címet, amivel belépsz)

·         Operációs rendszer verziója (pl. 12)

·         Észlelés időpontja (2025.07.10 15-16 óra között)

·         Internetelérés típusa (Mobil internet/WIFI)

·         Pontos hiba leírása.

Együttműködésedet köszönjük! ^Lia

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nálam ugyanezzel a hibaüzenettel nem enged belépni az alkakmazás androidon kis megszskítással kb 1.5 éve. (Most 2025.12.13. 12:00 CET - 2025.12.13. 13:30 CET -közt sem, ha annyira fontos a hiba ideje.)

Az ügyfélszolgálat felé több módon is jeleztem a problémát. E-mail -ben hiányoltak valamilyen személyes adatot, ami ahhoz nem kellett, hogy postai úton válaszoljanak. Az a válasz arról szólt, hogy a személyes adatok nélkül nem tudnak beazonosítani (de a címem az megvolt, szóval beazonosítottak, csak értelmes választ nem adtak).

Telefonon sokszor sablon lerázást, a kedvesség teljes hiányát és hülyének nézést kaptam, mivel tudom mi a probléma, csak a fejlesztők nem hajlandóak változtatni rajta. Illetve egyszer volt SZERVER OLDALI változtatás, ami után működött a bejelentkezés egy ideig. Gondolom egy másik fejlesztő észlelte, hogy "elrontották" a munkáját és vissza állította (ami miatt a bejelentkezés ismét nem megy).

A hiba pontos oka, hogy bár az android verzió megfelel a minimum követelményeknek és a legfrissebb alkalmazás van telepítve (sokszor újra telepítve), a google play áruház tiltva van, emellett pár más google alkalmazás (és szolgáltatás) is. A Telekom szerint biztonsági okokból (ez volt a legértelmesebb válasz eddig) nem lehet bejelentkezni google szolgáltatások nélkül. Bár ez azért érdekes, mert már android 5 előtt is tiltva volt a play áruház, mégis működött, sőt több készülékkel, android és Telekom-alkalmazás verzióval később is, de ugyanúgy google play áruház nélkül. Szóval a google -el való immár túl szoros kqpcsolat (vagy annak sikertelensége) okozza a hibát. Pontosan leírtam, elmqgyaráztam a dolgot, de én vagyok a hibás, illetve a telefonom.

Google play áruház és sok más google alkalmazás nélkül működik a mobilomon minden fontos dolog (csak a szükségtelen google szolgáltatások nem). A böngészőkben (Google Chrome (igen, google termék és igen, működik); Firefox, stb.) működik a bejelentkezés mobilon is a telekom.hu -n, így a biztonsági probléma szerintem a Telekom alkalmazás. A bejelentkezési procedúrát a GMS -en (illetve a play áruházon és a google play szolgáltatásokon) vinné keresztül, amivel indokolatlanul von be a folyamatba 3. felet. (Nem járultam hozzá az adataim 3. félnek történő átadásához.) Eközben lekérdezné az addig telepített alkalmazás listát és a fizetési előzményeket, illetve "természetesen" mindent is jelentene a google -nek. Miért? Mi köze a bejelentkezéshez a google -nek? A Telekom -nak mi köze ahhoz, milyen más alkalmazást használok és miért fizettem (még a play áruház tiltása előtt)?

Javaslom a "biztonság" érdekében (ha erre hivatkoznak) szakadjanak le a google -ről, (a süti tájékoztatóban sem kellene saját sütiként hivatkozni a google egyik szolgáltatására) és:

A bejelentkezési procedúrát böngészőn keresztül oldják meg (ha az Idomsoft -nak megy, nem nagy feladat), ahogy ezt meg tudja oldani rengeteg alkalmazás és szolgáltatás. Pláne, hogy ha akarom, ha nem aktív 2fa van, amivel szerintem a biztonság is megoldott, hiszen e-mail -ben kapott egyszer használatos kódot is meg kell adni. Bezzeg a komolyabb TOTP nem megoldott, ha már annyira fontos lenne a valódi biztonság. Inkább legyen TOTP is, ezzel harmadik faktort is adva a bejelentkezéshez, ha már tényleg fontos a biztonság...

(Megjegyzem, a Telekom TVGo alkalmazás működik 1 faktoros belépéssel és google függetlenül, pedig a kikölcsönzéssel lehet kárt okozni ha bejut valaki a fiókba... Biztonság, ugye? Minden bizonnyal... 🙄)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...