Csak a mai nap 2. bejelentést tettem hogy nem megy a tv go . a válasz hogy 72 ra a hiba elhárítás. ez havonta előforduló hiba ,a magyarázat hogy megengedett bizonyos idő a hibákra.
ez rendben is volna ,de ez havonta előfordul akkor nem csinálják meg!
A hiba kód : Nincs hálózati kapcsolat. E:102
de ha nem fizetsz időbe akkor kamatot tesznek rá. erre milyen térítést lehet kapni? csak a csekket ,vagy ügyfélbarát ,ügyfél megtartó, eljárást is ?
és még megkérdezik ,hogy ajánlanám -e a szolgáltatót? ezek után mit gondolnak? még én is elmegyek ha ez nem rendeződik.
Ui.D..gi internettelműködik! de biztos hogy az ügyfél a hibás!
Kérdés
Kapás
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.