Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Optikai kábel lakásba való bevezetése


Laposa Róbertné

Kérdés

2024 április óta be van nyújtva részemről az optikai kábel  a ház falától a lakásba való bevezetési kérelem. Minden szolgáltatást igénybe vettem idáig is. Először azt kifogásolták, hogy a Tv helyrajzi számon van és nem házszámon. , de ennek ellenére mindig egybe tudták számlázni. Helyesbítve lett ,állítólag minden rendben. Két hónap múlva újra ezt hozták kifogásnak, szkenelt lakcímkártyát és személyi igazolványt kértek. Még aznap megküldtem e-mailben. Júniusban az volt a kifogás, hogy nem tisztáztam a megrendelést. Június 26.án megküldték a szerződést az új szolgáltatásról.  Háromszor hívtak fel, hogy nem jó a megbszélt időpont majd később keresnek telefonon. Nem is volt megbeszélt időpont egyszer sem. Most szeptember 6.-án beszéltem egy   Orsolya nevű ügyintézővel, aki ígéretet tett , hogy szeptember  10.-én 11 és 13 óra között jönnek bevezetni az optikai kábelt, valamint küldött egy új szerződést  is.  Senki nem keresett sem a munkát elvégezni, sem időpontot egyeztetni.  Egyszerűen nem tudok már kihez fordulni. Eltelt 5 hónap és mindenki csak ígérget, de semmi nem történik.  Ez aljasság már. Tisztelettel Laposa Róbertné     ügyfélazonosító :486878338

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Laposa Róbertné! Elnézést kérünk a kellemetlenségért! Ellenőrzésünk alapján a 2024.06.25-i megrendelés még folyamatban van, mert hibajavításra vár, a 08.16-i és a 09.06-i megrendelés is ezért lett sikertelen. Megsürgettük kollégáinknál a javítást, mert sajnos amíg a technikai hiba fennáll, nem lehet rögzíteni a megrendelést. Még egy kicsi türelmedet kérjük, amint lehetséges, kolléganőnk befejezi a rögzítést és keresni fogunk az időpont egyeztetése ügyében. ^Kata

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Április óta ugyanilyen válaszokat kapok ! Sokakkal beszéltem már és hazugság a technikai hiba. Mi lehet akkor a hiba, mikor a szomszédoknál sikeresen bevezették már . Csupán a ház falától kell a lakásba bevezetni. Mindenki akivel beszéltem azt mondta, hogy minden akadály elhárult, már csak időpontot kell egyeztetni. Szeptember 06.-án konkrét ígéretet kaptam időpont megjelöléssel (szeptember 10.-én 11 -13 óra )  . Ezzel szemben semmi nem történik !  Mi kell hozzá, hogy ne bohóckodjanak már velem.?  

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves Laposa Róbertné! Megértjük a bosszúságot, és hidd el, hogy nem áll szándékunkban kellemetlenséget okozni. Sajnos egy technikai hiba miatt hiúsul meg a rendelés leadása, de munkatársaink igyekeznek megoldani. Még egy kis türelmedet szeretnénk kérni és nagyon szépen köszönjük az eddigit is. Még egyszer elnézésedet kérjük a kellemetlenségek miatt! ^Szilvia 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...