Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Külföldi szerverekkel való kapcsolat.


Szadam

Kérdés

Kedves Telekom!

Az utóbbi időkben egyre több problémám volt a munkám során a külföldi szerverekről való le és azokra feltöltés során. Elég nagy adatmennyiség mozog oda vissza, és eleinte az ottani szerverekre gyanakodtam. Aztán már a streaming szolgáltatások is egyre többször akadoztak akár 720p de néhol már 480p-ben is. Későbbiekben játékok során is figyelmes lettem rá, hogy folytonos a magas packet loss és ping.

Redditen sikerült utánajárnom, hogy mindenkinek ugyan ilyen gondja van, aki Telekom-os internettel rendelkezik.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Szadam!

Sajnáljuk, hogy nehézségekbe ütközöl a weboldalak elérésekor. A probléma oka a Cloudflare hálózatából érkező adatforgalom útvonalának zsúfoltsága, ami torlódásokhoz vezet. A Telekom együttműködik a Cloudflare-rel a probléma megoldása érdekében, és mindent megtesz annak érdekében, hogy a forgalom minősége a partnereik felől megfelelő legyen.
Érdemes Neked is jelezned a szóban forgó oldalak üzemeltetőinek, így is meggyorsítva a megoldást.

Együttműködésed és megértésed köszönjük. ^Zsani

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...