VargaJánosné Posztolva ekkor: szeptember 29. Megosztás Posztolva ekkor: szeptember 29. A készülék 105-ös hiba kódot ír Mit lehet tenni ? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: október 2. Telekom Megosztás Posztolva: október 2. Kedves Varga Jánosné! A kiírt hibakód esetén azt javasoljuk, hogy lépj be a TV készüléken a „Beállítások” menüpontba és ott az „Alkalmazások”-on belül, a „Telekom TV” alkalmazást kiválasztva, az „Adatok törlése” menüpontot válaszd ki. Ez várhatóan megoldja a hibát, azonban újra be kell majd jelentkezned (Telekom Fiók bejelentkezéssel). Amennyiben a probléma továbbra is fennáll, és az eszközök áramtalanítását és újraindítását is elvégezted, akkor jelentsd be chates ügyfélszolgálatunkon vagy Facebookon privát üzenetben. Együttműködésedet előre is köszönjük! ^Petra Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
VargaJánosné
A készülék 105-ös hiba kódot ír Mit lehet tenni ?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.