Mihály 83 Posztolva ekkor: október 1. Megosztás Posztolva ekkor: október 1. Tiszteletem NINCS rendelésem, mégis ezt kapom: Folyamatban lévő megrendelésed van. Amíg nem zárul le ez a folyamat, nem tudunk online kiszolgálni. Kérjük, gyere vissza, ha ez már megtörtént. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: október 2. Telekom Megosztás Posztolva: október 2. Szia Mihály! Elnézésedet kérjük a kellemetlenségért! Az ellenőrzések érdekében azt javasoljuk, vedd fel velünk a kapcsolatot a weboldalunkon elérhető Chat-en, ahol a rendelésben is segítségedre lesznek munkatársaink. Együttműködésedet előre is köszönjük! ^Petra Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Mihály 83
Tiszteletem
NINCS rendelésem, mégis ezt kapom:
Folyamatban lévő megrendelésed van. Amíg nem zárul le ez a folyamat, nem tudunk online kiszolgálni. Kérjük, gyere vissza, ha ez már megtörtént.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.