Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Hibakód: 100


Beda László

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Beda László!

Javasoljuk, hogy jelentkezz ki az oldalon, továbbá ellenőrizd böngésződnek beállításait: töröld az Előzményeket, Cookie-kat, fájlokat a böngésző Előzmények menüben (pl.: Böngészési előzmények törlése); engedélyezd a felugró ablakokat (lehetőséged van ideiglenesen engedélyezni) vagy frissítsd böngésződ, esetleg próbáld meg másik böngészővel is (pl.: Google Chrome), mert ez segíteni szokott. Ezt követően ismét jelentkezz be is és tekintsd meg a működést.

Abban az esetben, ha még mindig érzékelhető a jelenség, akkor kérjük, hogy keress fel minket privát üzenetben és írd meg nekünk a problémát részletesen, a következő adatok megadásával: 

  • Telekom TV GO-hoz kapcsolt Telekom fiók e-mail címe:
  • MT-azonosító:
  • kapcsolattartó neve és mobiltelefonszáma:
  • milyen eszközön próbálod a lejátszást, milyen szoftver fut a készüléken, illetve annak verziója:
  • hogyan kapcsolódsz az internetre (wifi, mobilinternet vagy ethernet hálózat):
  • mikor tapasztaltad a hibát (minél pontosabb időpont szükséges, pl.: 09.30 18:00-18:15 között):

Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...