Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Hiba bejelentés E: 105


Kameniczki Panna

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Panna! A hibakód pillanatnyi hálózati hibára utal, ezért érdemes a az alábbi sorrendben elvégezni az eszközök újraindítását.
Kérjük, hogy kapcsolj ki mindent 3-5 percre, majd esőként a digitális elosztót (modemet) indítsd újra. Amikor a modem csatlakozott, akkor helyezd csak áram alá a Set Top Box-ot. Amennyiben ez nem segít, kérjük szépen keress meg bennünket privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítód és egy értesítési telefonszám megadásával, hogy a hibabejelentésedet rögzíthessük. ^Gabriella

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...