Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Telekom TV Go hiba


Pityesz80

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Pityesz80! Amennyiben az újratelepítés nem hozott megoldást, kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben és rögzítünk számodra egy kivizsgálást. Ehhez az alábbi adatokra lesz szükségünk:

·         a szolgáltatás MT azonosítója

·         az elérhetőségi mobilszámod

·         milyen e-mail címmel regisztráltál

·         milyen eszközön használod (telefon, tablet, pc., stb.) , valamint, az adott eszköz neve, a szoftver típusa

·         milyen hálózaton keresztül csatlakozol (vezetékes vagy mobilnet, wifi hálózaton)

·         mikortól észleled a problémát

·         ha van hibaüzenet vagy  hibakód, akkor azt is kérjük.

Együttműködésedet köszönjük! ^Rita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...