A TV GO Családi csomagját havi 3600 forintért szeretném sürgősen előfizetni, havonta csatolva a meglévő Telekom internet és vezetékes telefon előfizetéseimhez .
Ennek első számu okai, hogy kevés időm van TVt, pontosan a számítógépes asztali monitoromon online Tvcsatornákat nézni,
az Izaura Tv már hosszabb ideje, a Max 4 Tv pedig tegnap tünt el az ingyen nézhető TV csatornák listájáról.
Fontos, hogy a kis szabadidőmben olyan TV csatornákat tudjak nézni, amelyek valóban segítenek nekem teljesen kikapcsolódni a napi 12 óra munkarendem mellett.
Természetesen vannak pihenőnapjaim is.
Már kb 2 hete próbálkozom online és a telekom szaküzletből és a 1414 segítségével is ( kb40*megrendelni ). Kb 5* bejelentettem már a hibát,
hogy a folyamat befelyezése előtt közvetlenül a TVGO kiírja a számomra, hogy "Váratlan hiba történt. Kérlek próbáld újra később".
Rengeteg szempontot figyelembe vettünk már, egyeztettem, a személyi igazolvány és a számla adataimat,
azok pontosan stimmelnek. A Chrom böngészőn keresztül próbáltam, azt szereti a TVGO. Gmailes és t-online e-mail címeimről is próbáltam,
összesen kettőről. Hitelesítettük a telekom fiókomat a szaküzletben. Új mobiltelefont vettem a telecomnál, mert a régi mobilom
nem tudott jól e-mailt olvasni a Samsung internettel, a Samsung internet több hete elromlott, annyi biztonsági funkciót akart csinálni,
hogy már nem lehetett vele böngészni azoknak a sokaságától.
A mostani Redmi 13 készülékem jól működik, csak egy ébresztő óra appot és egy hangrögzítő appot kellett hozzá gyakorlatilag letöltenem,
olyat illetve hasonlót mint a korábbi telefon készülékemnél. Így most gyorsabban és elvégez mindent az új telefonom amit a korábbi
tudott, jobban is, de a Mi Browser, Jupiter formájú ikonos, eredetileg rajta lévő böngészővel.
A telefonszámom Yetteles, hordozható 10 évek óta.
Ugyan már megrendeltem ügyfélszolgálatukon keresztül a hibaüzeneten belül írva azt a TVGO csomagot,
flimklubbot nem kértem hozzá.
Azt mondta tegnap az ügyintéző, hogy az nem a legjobb formátum.
Így tegnap Kérelem formájában is benyújtottam az igényemet, amit Márk a 1414 telefonszámukon keresztül rögzített írásban.
Csak most derült ki, hogy ezzel kellett volna kezdeni az egész folyamatot.
Azt mondja 3 napon belül várható eredmény, ha nem olyan egyszerü volna, akkor az ITs szakembereik fogják kijavítani a hibát a hálózatukban,
hogy én is tudjam végre nézni a TVGO Családi csomagjának a fizetős csatornáit. Az ingyenes csatornáit már most is tudom nézni.
Tegnap előtt még jött tőlük egy üzenetem, hogy a bejelentésemet lezárták, ha továbbra is problémám volna a TVGO csomag megrendelésével,
akkor forduljak a 1414 hez. TV boxot, egyéb Tv előfizetést ami nem a TVGO és plusz internet beszerelést sem szeretnék,
mivel azok mind hibaforrások tudnának lenni és kényelmetlen is lenne a szerelőkkel és a boxal foglalkoznom otthonomban.
Megpróbáltam ide beilleszteni a TVGO által kiírt üzenez képernyőképét, amit fentebb már írtam, de azt nem tudom, csak URL linken keresztöl engedné ez a szisztéma.
Ürülni fogok ha tényleg sikerül majd végre megrendelnem a TVGO Családi csomagját filmklubb nélkül 3 napon belül.
Kérdés
Matejevszki Aszen
Szép napot,
A TV GO Családi csomagját havi 3600 forintért szeretném sürgősen előfizetni, havonta csatolva a meglévő Telekom internet és vezetékes telefon előfizetéseimhez .
Ennek első számu okai, hogy kevés időm van TVt, pontosan a számítógépes asztali monitoromon online Tvcsatornákat nézni,
az Izaura Tv már hosszabb ideje, a Max 4 Tv pedig tegnap tünt el az ingyen nézhető TV csatornák listájáról.
Fontos, hogy a kis szabadidőmben olyan TV csatornákat tudjak nézni, amelyek valóban segítenek nekem teljesen kikapcsolódni a napi 12 óra munkarendem mellett.
Természetesen vannak pihenőnapjaim is.
Már kb 2 hete próbálkozom online és a telekom szaküzletből és a 1414 segítségével is ( kb40*megrendelni ). Kb 5* bejelentettem már a hibát,
hogy a folyamat befelyezése előtt közvetlenül a TVGO kiírja a számomra, hogy "Váratlan hiba történt. Kérlek próbáld újra később".
Rengeteg szempontot figyelembe vettünk már, egyeztettem, a személyi igazolvány és a számla adataimat,
azok pontosan stimmelnek. A Chrom böngészőn keresztül próbáltam, azt szereti a TVGO. Gmailes és t-online e-mail címeimről is próbáltam,
összesen kettőről. Hitelesítettük a telekom fiókomat a szaküzletben. Új mobiltelefont vettem a telecomnál, mert a régi mobilom
nem tudott jól e-mailt olvasni a Samsung internettel, a Samsung internet több hete elromlott, annyi biztonsági funkciót akart csinálni,
hogy már nem lehetett vele böngészni azoknak a sokaságától.
A mostani Redmi 13 készülékem jól működik, csak egy ébresztő óra appot és egy hangrögzítő appot kellett hozzá gyakorlatilag letöltenem,
olyat illetve hasonlót mint a korábbi telefon készülékemnél. Így most gyorsabban és elvégez mindent az új telefonom amit a korábbi
tudott, jobban is, de a Mi Browser, Jupiter formájú ikonos, eredetileg rajta lévő böngészővel.
A telefonszámom Yetteles, hordozható 10 évek óta.
Ugyan már megrendeltem ügyfélszolgálatukon keresztül a hibaüzeneten belül írva azt a TVGO csomagot,
flimklubbot nem kértem hozzá.
Azt mondta tegnap az ügyintéző, hogy az nem a legjobb formátum.
Így tegnap Kérelem formájában is benyújtottam az igényemet, amit Márk a 1414 telefonszámukon keresztül rögzített írásban.
Csak most derült ki, hogy ezzel kellett volna kezdeni az egész folyamatot.
Azt mondja 3 napon belül várható eredmény, ha nem olyan egyszerü volna, akkor az ITs szakembereik fogják kijavítani a hibát a hálózatukban,
hogy én is tudjam végre nézni a TVGO Családi csomagjának a fizetős csatornáit. Az ingyenes csatornáit már most is tudom nézni.
Tegnap előtt még jött tőlük egy üzenetem, hogy a bejelentésemet lezárták, ha továbbra is problémám volna a TVGO csomag megrendelésével,
akkor forduljak a 1414 hez. TV boxot, egyéb Tv előfizetést ami nem a TVGO és plusz internet beszerelést sem szeretnék,
mivel azok mind hibaforrások tudnának lenni és kényelmetlen is lenne a szerelőkkel és a boxal foglalkoznom otthonomban.
Megpróbáltam ide beilleszteni a TVGO által kiírt üzenez képernyőképét, amit fentebb már írtam, de azt nem tudom, csak URL linken keresztöl engedné ez a szisztéma.
Ürülni fogok ha tényleg sikerül majd végre megrendelnem a TVGO Családi csomagját filmklubb nélkül 3 napon belül.
Üdv., Szép napot.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
12 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.