Ugrás a tartalomhoz
  • 0

A TV GO Családi csomagját havi 3600 forintért szeretném sürgősen előfizetni,


Matejevszki Aszen

Kérdés

   Szép napot,

A TV GO Családi csomagját havi 3600 forintért szeretném sürgősen előfizetni, havonta csatolva a meglévő Telekom internet és vezetékes telefon előfizetéseimhez .

Ennek első számu okai, hogy kevés időm van TVt, pontosan a számítógépes asztali monitoromon online Tvcsatornákat nézni,

az Izaura Tv már hosszabb ideje, a Max 4 Tv pedig tegnap tünt el az ingyen nézhető TV csatornák listájáról.

Fontos, hogy a kis szabadidőmben olyan TV csatornákat tudjak nézni, amelyek valóban segítenek nekem teljesen kikapcsolódni a napi 12 óra munkarendem mellett.

Természetesen vannak pihenőnapjaim is.

Már kb 2 hete próbálkozom online és a telekom szaküzletből és a 1414 segítségével is ( kb40*megrendelni ). Kb 5* bejelentettem már a hibát,

hogy a folyamat befelyezése előtt közvetlenül a TVGO kiírja a számomra, hogy "Váratlan hiba történt. Kérlek próbáld újra később".

Rengeteg szempontot figyelembe vettünk már, egyeztettem, a személyi igazolvány és a számla adataimat,

azok pontosan stimmelnek. A Chrom böngészőn keresztül próbáltam, azt szereti a TVGO. Gmailes és t-online e-mail címeimről is próbáltam,

összesen kettőről. Hitelesítettük a telekom fiókomat a szaküzletben. Új mobiltelefont vettem a telecomnál, mert a régi mobilom

nem tudott jól e-mailt olvasni a Samsung internettel, a Samsung internet több hete elromlott, annyi biztonsági funkciót akart csinálni,

hogy már nem lehetett vele böngészni azoknak a sokaságától.

A mostani Redmi 13 készülékem jól működik, csak egy ébresztő óra appot és egy hangrögzítő appot kellett hozzá gyakorlatilag letöltenem,

olyat illetve hasonlót mint a korábbi telefon készülékemnél. Így most gyorsabban és elvégez mindent az új telefonom amit a korábbi

tudott, jobban is, de a Mi Browser, Jupiter formájú ikonos, eredetileg rajta lévő böngészővel.

A telefonszámom Yetteles, hordozható 10 évek óta.

Ugyan már megrendeltem ügyfélszolgálatukon keresztül a hibaüzeneten belül írva azt a TVGO csomagot,

flimklubbot nem kértem hozzá.

Azt mondta tegnap az ügyintéző, hogy az nem a legjobb formátum.

Így tegnap Kérelem formájában is benyújtottam az igényemet, amit Márk a 1414 telefonszámukon keresztül  rögzített írásban.

Csak most derült ki, hogy ezzel kellett volna kezdeni az egész folyamatot.

Azt mondja 3 napon belül várható eredmény, ha nem olyan egyszerü volna, akkor az ITs szakembereik fogják kijavítani a hibát a hálózatukban,

hogy én is tudjam végre nézni a TVGO Családi csomagjának a fizetős csatornáit. Az ingyenes csatornáit már most is tudom nézni.

Tegnap előtt még jött tőlük egy üzenetem, hogy a bejelentésemet lezárták, ha továbbra is problémám volna a TVGO csomag megrendelésével,

akkor forduljak a 1414 hez. TV boxot, egyéb Tv előfizetést ami nem a TVGO és plusz internet beszerelést sem szeretnék,

mivel azok mind hibaforrások tudnának lenni és kényelmetlen is lenne a szerelőkkel és a boxal foglalkoznom otthonomban.

Megpróbáltam ide beilleszteni a TVGO által kiírt üzenez képernyőképét, amit fentebb már írtam, de azt nem tudom, csak URL linken keresztöl engedné ez a szisztéma.

Ürülni fogok ha tényleg sikerül majd végre megrendelnem a TVGO Családi csomagját filmklubb nélkül 3 napon belül.

Üdv., Szép napot.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

12 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Igen, pontosan ezt írtam az előbb, hogy azt írták a hiba lezárásakor, hogy keressem a 1414et. Mint írtam az után, amikor kerestem az ügyfélszolgálatukat tegnap, akkor azt ígérte a Márk 1414 ,  hogy 3 napon belül rendben lesz, lehet hamarabb is, ha mégsem sikerülne nekik olyan egyszerűen, akkor az ITs kollégáikat kérik meg, hogy javítsák ki a hibát, küszöböljék ki a Telekom rendszerében, mivel az én oldalamról minden adott, rendben van a megrendelésem teljesítéséhez. Itt a válasz, amibe eddig falként ütköztem a TVGO oldalán a megrendelésem végén, amikor már majdnem sikerült. Csatoltam.

Kb 40 szeri próba után is ezt a választ adta a chrom böngészőben a TVGo.jpg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Végre működik a TVGO  ! Köszönöm annak aki hatékonyan segített ! Az MT azonosító fontos volt. Lehetőleg mindíg azzal kell belépni a telekom és a telekomtvgo oldalakra is, úgy jobban működik mind, illetve sokszor csak úgy működik, az MT azonosítóval való bejelentkezéssel. Másodszorra már lehet, hogy nem kéri külön az MT azonosítót, nem akar SMS kódot küldeni, hanem megelégszik az e-mail címmel és a jelszóval a TVGO. Üdv.: Aszen

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Mondták, hogy a Firefox böngészőt "nem szereti a TVGO". Érdekes, eddig működött.

Azt nem mondták, hogy azt egyáltalán ne használjam hozzá, mert ott rendszeres hibákra számíthatok. Ez a megszámlálhatatlan mennyiségű, sok hiba észbontó, nem hittem volna, ha valaki meséli, hogy ez előfordulhat, hogy ennyire használhatatlan a TVGO. Most a Chrom böngészőben kezdtem el nézni, érdekes módon ott egyenlőre működik, ott nem írta ki hogy túlterhelt nézőkkel a hálózat. Legrosszabb álmomban sem gondoltam volna, hogy egy TV nézés ennyi nagyon boszantó akadállyal van tarkítva. Nem értem miért nem dolgoznak jól, miért nem tudják hibátlanul csinálni a munkájukat. Panaszkodtam a hiba miatt, mint hitelesített ügyfél. A panasz kérdőívet nem automatikusan töltötte ki a rendszerük, pedig be voltam lépve. A nevemet és az e-mail címemet többször is kérte ugyanazon az oldalon, a panasz benyújtásához a legutóbbi számlaszámomat is kérte az MT azonosítómon felül. Ezt alig tudom elhinni, hogy ennyire óvodás szintű minőségben dolgoznak.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Legszívesebben törölném az eddigi üzeneteimet, hogy ne bosszankodjak ezen, könnyebben el tudjam felejteni a TVGO által a számomra okozott bosszúságokat. Sajnos ezen az oldalon semmilyen lehetőséget sem találtam az üzeneteim törlésére. Ez is egy hibája az önök munkájának, hogy még ez a része sem működik a programjuknak. Szerintem nem lenne szabad senkit sem bosszantaniuk a hibáikkal. Túl sok kellemetlenséget okoztak nekem. Remélem többször nem bosszantanak fel annyira, hogy itt írjak valamit.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Az ide írt üzeneteimet és a profilomat, a fiókomat is szeretném törölni erről a fórum oldalról. Ez után nem szeretnék egyáltalán részt venni ebben a fórumban.

Kérem tájékoztassanak, hogy hogyan lehet ezt megvalósítani. Sajnos olyan rossz minőségű a munkájuk, hogy ezekre a dolgokra, amelyeket most említettem semmilyen módot sem találtam az oldalukon, amit meg lehetett volna csinálni. Üdv.: Aszen

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...