Ugrás a tartalomhoz
  • 0

A kért egy év helyett miért lett a kiküldött szerződésben végül két év hűségidő


Ani

Kérdés

Sziasztok!

 

Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy a csömöri Auchan T-s kirendeltségénél voltunk bent hosszabbítani. Persze a rendszer megint nem ment, lassú volt... akkor nem kaptunk semmilyen írásos formát (nem ez az első eset, hogy a rendszer épp ilyenkor nem megy jól). Akkor kiemelten mondtuk az ügyfélszolgálatosnak, "hogy egy évet szeretnénk, tudjuk hogy drágább de azt kérjük".

Később kézhez kaptuk a már nyomtatott szerződést, melyben 2 év hűségidő szerepel.

Telefonon azt mondták erre,  hogy ezt állította be a "kedves" ügyintéző...

(Az meg nekik nem volt baj, hogy januárban meg megszüntették a zenei csomagot :( )

 

Kérdésem, mit tudunk tenni ezzel a két évvel amit a T-sek erőszakoltak ránk?

 

Ha netán egy év után lemondanánk mekkora ködbér fizetéssel járna?

 

Nem elég, hogy drága, jön a UPC is végre, erre még ki is tolnak a régi ügyfelükkel is! A régi ügyfél szinte többet fizet mint az új belépő.

 

Előre is köszönöm a válaszokat!

 

Üdvözlettel: Anita

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

6 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Ha az ügyintéző hibázott , nyugodtan írj egy panaszlevelet. Biztos vagy benne , hogy reagálni fognak rá és megoldódik a probléma. Nekem is volt egy hasonló ügyem. De egy ilyesmit nem lehet elintézni azzal , hogy "bocsi , de véletlen 2 lett. Maradhat? ".A panasz benyújtását e-mailben ajánlom. 15 nap alatt válaszolnak rá.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nekem már majdnem lejárt a hűségidőm, amikor pont karácsony előtt egy ügyintéző azzal jött, hogy nem vettem át a csomagomhoz járó mobiltelefont. Amikor megkérdeztem, hogy ez mennyibe fog nekem kerülni, biztosított, hogy teljesen ingyenes. 2 hónap múlva amikor azt hittem véget ért a hűségidőm, azt hittem rosszul hallok, amikor a kolleganője felvilágosított, hogy a készülék átvételétől számítva újraindult a 2 éves hűségidőm...És pont egy olyan csomagban, amit már örültem, hogy véget ért, hiszen feleannyira sem tudtam kihasználni a szolgáltatást, mint amit havonta fizettem. 1 év múlva újra elhittem egy másik ügyintézőnek, hogy kevesebb lesz a költségem, ha egy másik csomagba belépek.Kaptam 1 mobilinternetet (3 éve le van tiltva a telefonomról a net, és asztali számítógépem van). És kaptam még itthoni telefont is, amikor pont egy olyan csomagban voltam, ahol bármeddig beszélhettem mobilon bármikor elvileg " ingyenesen" (havi 16.000 Ft-ért, ami először még 9.900 Ft volt...).A mobilinternetet azóta sem vettem ki a dobozból, az itthoni telefon valahol a szekrényem legmélyén), a mobilon nem tudok letelefonálni 16.000 Ft-ot,a havonta nemhogy kevesebbet, de 3.000 Ft-tal többet fizetek, és jövőre februárban remélem lejár a hűségidőm...Persze tudom, hogy előbb el kellett volna olvasnom a szerződést, de hát ezt csak pár nappal később kaptam meg e-mailben ...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hello @Vick, ne érts félre, veled vagyok, pont emiatt kérlek, hogy változtass a minden jöhet, de azonnal, ami állítólag ingyen van vagy olcsóbb, a részleteket már hallani sem akarom hozzáállásodon, mert előbb-utóbb pórul járhatsz (sehol sincs ingyen Ferrari, legfeljebb 0 Ft-os kezdőrészlet) :D ha lejár a hűségidőd, vagy lejáróban van, akkor kedvezményesen vehetsz a Ténél új telót úgy, hogy újabb hűséget vállalsz (most nem tudom, mi a módi, de korábban bizonyos feltételekkel akár ingyen is hozzájuthattál igy egészen tuti telókhoz). az ügyintézők úgy is ajánlhatják ezt, ha nem te kéred (hiszen ez neked jó), de elmondják, hogy ez hűséggel jár, amit te elfogadhatsz, vagy elutasíthatsz. ha neked nem jó, akkor nem fogadod el. ha elfogadod, akkor viszont bármilyen felületen rendelsz is, nyugtázod kell (gombnyomással, szóban, szerződés aláírásával) a feltételeket (jöhet a cucc, cserébe 2 évig a Ténél maradsz, díjcsomagos hűségnél megtartod a díjcsomagot stb.)

a többi részt nem értem pontosan, de valószínűtlennek tartom, hogy a részletek tisztázása nélkül, pusztán az olcsóbb lesz ígéretre hivatkozva sóztak rád olyan cuccokat, amiket nem is használsz (legfeljebb otthoni telónál lehet ilyen, amit akkor is megéri megrendelni, ha nem használod, mert sokkal nagyobb kedvezményt kapsz mindenre, mint amennyibe az otthoni teló kerül). ha esetleg mégis ilyen van, kérdezz, mondd el, hogy mit mire használsz, és ha valami mégsem úgy van, ahogyan megbeszéltétek, akkor keresd a Tét azonnal, és segítenek (ha online rendelsz, akkor pl. 14 napod van, hogy elolvasd, és ha valami nem jó, akkor elállj a szerződéstől) :D

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...