Ma este (november 14.), 21:10-kor szerettem volna megnyitni a Telekom TVGO alkalmazást, aminél kérte a bejelentkezésemet. Az azonosítóm megadását követően (a mobilszámom) akár SMS-ben, akár e-Mailben kértem belépési kódot, minden alkalommal azt írta ki, hogy Technikai hiba történt; hibakód 181-STP.
Töröltem és újratelepítettem az alkalmazást, de a jelenség nem oldódott meg.
Kérdés
Motto
Tisztelt Telekom!
Ma este (november 14.), 21:10-kor szerettem volna megnyitni a Telekom TVGO alkalmazást, aminél kérte a bejelentkezésemet. Az azonosítóm megadását követően (a mobilszámom) akár SMS-ben, akár e-Mailben kértem belépési kódot, minden alkalommal azt írta ki, hogy Technikai hiba történt; hibakód 181-STP.
Töröltem és újratelepítettem az alkalmazást, de a jelenség nem oldódott meg.
Kérem a segítségüket a hibe kijavításában.
Köszönöm!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.