Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Belépési hiba történt - hibakó 181-STP


Motto

Kérdés

Tisztelt Telekom!

Ma este (november 14.), 21:10-kor szerettem volna megnyitni a Telekom TVGO alkalmazást, aminél kérte a bejelentkezésemet. Az azonosítóm megadását követően (a mobilszámom) akár SMS-ben, akár e-Mailben kértem belépési kódot, minden alkalommal azt írta ki, hogy Technikai hiba történt; hibakód 181-STP.

Töröltem és újratelepítettem az alkalmazást, de a jelenség nem oldódott meg.

Kérem a segítségüket a hibe kijavításában.

Köszönöm!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...