Kingus76 Posztolva ekkor: Hétfő 20:57 Megosztás Posztolva ekkor: Hétfő 20:57 Jó estét kívánok! A TV Go szolgáltatás visszanézés módjában a lejátszás újra meg újra megszakad, az alábbi hibaüzenettel: Kevés a rendszermemória. Már kiürítettük a cookie-kat, a böngészési előzményeket, de nem segített. Két tévén is használjuk böngészőn keresztül, mindkettőn ugyanez tapasztalható 2-3 hete, korábban nem volt ilyen gond. Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: Kedd 12:10 Telekom Megosztás Posztolva: Kedd 12:10 Szia Kingus76! Amennyiben a gond folyamatos és nem egyszeri alkalom volt, kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk az érintett MT azonosítódat és a kapcsolattartói hívószámodat és rögzítjük bejelentésedet. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Kingus76
Jó estét kívánok!
A TV Go szolgáltatás visszanézés módjában a lejátszás újra meg újra megszakad, az alábbi hibaüzenettel: Kevés a rendszermemória.
Már kiürítettük a cookie-kat, a böngészési előzményeket, de nem segített.
Két tévén is használjuk böngészőn keresztül, mindkettőn ugyanez tapasztalható 2-3 hete, korábban nem volt ilyen gond.
Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.