Hajzer Dávid Posztolva ekkor: Szerda 16:35 Megosztás Posztolva ekkor: Szerda 16:35 (szerkesztve) Jó napot! Szeretem volna készüléket rendelni de sajnos nem tudtam. El jutottam odáig hogy a bank kártya adatait meg adtam és onnan nem tudtam tovább lépni. A bank kártyám az MBH banknál van. Már a kártya szám nem jó mert ő szét tagolja. Szerkesztve ekkor: Szerda 16:40 Szerkesztő: Hajzer Dávid Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: tegnap 10:01 -kor Telekom Megosztás Posztolva: tegnap 10:01 -kor (szerkesztve) Kedves Dávid! Maga a tagolás nem feltétlenül jelent gondot, sok esetben a bank fizetőfelülete 4x4 számjegyben jeleníti meg a kártyaszámot. Technikai hiba vagy egyéb akadály azonban húzódhat a háttérben, ezért több lépést is érdemes megtenned a megoldás érdekében. Kérjük, próbáld meg előzmények törlése után, vagy esetleg egy másik böngészőben, akár inkognitó ablakban ismét elindítani a megrendelést. Ha valamilyen hibaüzenetet kapsz a fizetésnél, a bankoddal is ajánlott egyeztetned, hogy minden beállításod megfelelő-e. Az oldalon felugró chat ablakban pedig munkatársaink tudják ellenőrizni a megrendelés beállításait is, ezért javasoljuk, hogy ha az ismételt próbálkozás nem hozott eredményt, velük is egyeztess rendeléseddel kapcsolatban! ^Erika Szerkesztve ekkor: tegnap 10:02 -kor Szerkesztő: Telekom szakértő Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Hajzer Dávid
Jó napot!
Szeretem volna készüléket rendelni de sajnos nem tudtam.
El jutottam odáig hogy a bank kártya adatait meg adtam és onnan nem tudtam tovább lépni.
A bank kártyám az MBH banknál van.
Már a kártya szám nem jó mert ő szét tagolja.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.