Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Online rendelés


Hajzer Dávid

Kérdés

Jó napot!

Szeretem volna készüléket rendelni de sajnos nem tudtam.

El jutottam odáig hogy a bank kártya adatait meg adtam és onnan nem tudtam tovább lépni.

A bank kártyám az MBH banknál van.

Már a kártya szám nem jó mert ő szét tagolja.

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Hajzer Dávid
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Dávid! Maga a tagolás nem feltétlenül jelent gondot, sok esetben a bank fizetőfelülete 4x4 számjegyben jeleníti meg a kártyaszámot. Technikai hiba vagy egyéb akadály azonban húzódhat a háttérben, ezért több lépést is érdemes megtenned a megoldás érdekében. Kérjük, próbáld meg előzmények törlése után, vagy esetleg egy másik böngészőben, akár inkognitó ablakban ismét elindítani a megrendelést. Ha valamilyen hibaüzenetet kapsz a fizetésnél, a bankoddal is ajánlott egyeztetned, hogy minden beállításod megfelelő-e. Az oldalon felugró chat ablakban pedig munkatársaink tudják ellenőrizni a megrendelés beállításait is, ezért javasoljuk, hogy ha az ismételt próbálkozás nem hozott eredményt, velük is egyeztess rendeléseddel kapcsolatban! ^Erika

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Telekom szakértő
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...