uzman Posztolva ekkor: november 30. Megosztás Posztolva ekkor: november 30. Sziasztok! Szerdán időpontot foglaltam az egyik üzletbe, ma 14:30-ra. Néhány perccel korábban meg is érkeztem az üzlethez, ahol sötétség és egy kifüggesztett A/4-es papír fogadott, miszerint az üzlet ma csak 14:00-ig lesz nyitva (16:00 helyett). Így sajnos nem sikerült elintézni, amit szerettem volna. Ráadásul még ma délelőtt is jött egy emlékeztető sms a lefoglalt időpontról. Esetleg nem lehet azt megoldani, hogy a foglalásokat kezelő rendszer értesítsen, ha hirtelen/tervezetten módosul a nyitvatartás - vagy kínáljon fel új időpontot. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Telekom Telekom szakértő Posztolva: december 2. Telekom Megosztás Posztolva: december 2. Szia @uzman! Nagyon sajnáljuk a kellemetlenséget! Illetékes csoportunk felé továbbítottuk a jelzésed. Az eset vizsgálatához kérjük küldd meg nekünk itt vagy privát üzenetben, hogy konkrétan melyik üzletünkbe és melyik időpontra volt foglalásod. Együttműködésedet köszönjük! ^Zsolti Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.