Szeretnék érdeklődni arról, hogy mire számíthatok az adott helyzetben. Történt ugyanis, hogy vásároltunk egy házat 4563, Rohod településen. Ezt követően szerettük volna bekötni az internetet. A környéken a Telekom az egyetlen, aki értelmes szolgáltatást biztosít a környéken, a többi mind ilyen csigalassú ajánlatok, illetve a másik alternatíva, a mobilnet. A Telekom koaxkábeles internetet biztosított az adott címre, amit én meg is rendeltem. Meg is lett kötve a szerződés, a szerelő ki is jött. És ennél a pontnál merült fel az a probléma, hogy a szerelő nem talált valamilyen földalatti csövet (sajnos a hálózati dolgokhoz nem értek), és nem tudta bekötni a szolgáltatást. Majd a szerelő csőkeresést is indítványozott, majd az a csapat is kijött, de ők sem találták meg. Majd tegnap édesapám valószínűleg megtalálta azt a csövet a ház tövében, amire szükség volt. Mindeközben a Telekom oldaláról eltűnt a címem, tehát most ha a címellenőrzőbe beírom az adott címet, a korábbi "Címeden már elérhető a gigabites internet" üzenet helyett a "A címeden nem érhető el az otthoni szolgáltatás" üzenet fogad. Megpróbálom elküldeni a képet, amit édesapám készített a szóbanforgó csőről, hogy megnézze valaki, hogy egyáltalán ez az-e, amire szükség van az internet beszereléséhez. Ezt még a tegnapi nap folyamán jeleztük a Telekom telefonos ügyfélszolgálata felé a 1414-es telefonszámon, miután nagy nehezen sikerült átvergődni magamat a csoda Vandán, és az ügyfélszolgálatos munkatárs azt mondta, hogy egy héten belül jelentkeznek a műszaki kollégák.
A kérdésem az lenne, hogy ebben az esetben mire számíthatok? Visszakerülhet még a címem a Telekom oldalára, és meg tudom rendelni a szolgáltatást? Nagyon örülnék neki, mert tényleg ez az egyetlen olyan szolgáltatás, amit érdemes rendelni, mert csak ez adott volna 1000 megabites sebességet, más szolgáltatások, melyek elérhetőek a környéken ennek a negyedét sem biztosítanák. Köszönöm előre is a segítséget, és további szép napot kívánok!
Kérdés
Ricsii2001
Tisztelt Telekom!
Szeretnék érdeklődni arról, hogy mire számíthatok az adott helyzetben. Történt ugyanis, hogy vásároltunk egy házat 4563, Rohod településen. Ezt követően szerettük volna bekötni az internetet. A környéken a Telekom az egyetlen, aki értelmes szolgáltatást biztosít a környéken, a többi mind ilyen csigalassú ajánlatok, illetve a másik alternatíva, a mobilnet. A Telekom koaxkábeles internetet biztosított az adott címre, amit én meg is rendeltem. Meg is lett kötve a szerződés, a szerelő ki is jött. És ennél a pontnál merült fel az a probléma, hogy a szerelő nem talált valamilyen földalatti csövet (sajnos a hálózati dolgokhoz nem értek), és nem tudta bekötni a szolgáltatást. Majd a szerelő csőkeresést is indítványozott, majd az a csapat is kijött, de ők sem találták meg. Majd tegnap édesapám valószínűleg megtalálta azt a csövet a ház tövében, amire szükség volt. Mindeközben a Telekom oldaláról eltűnt a címem, tehát most ha a címellenőrzőbe beírom az adott címet, a korábbi "Címeden már elérhető a gigabites internet" üzenet helyett a "A címeden nem érhető el az otthoni szolgáltatás" üzenet fogad. Megpróbálom elküldeni a képet, amit édesapám készített a szóbanforgó csőről, hogy megnézze valaki, hogy egyáltalán ez az-e, amire szükség van az internet beszereléséhez. Ezt még a tegnapi nap folyamán jeleztük a Telekom telefonos ügyfélszolgálata felé a 1414-es telefonszámon, miután nagy nehezen sikerült átvergődni magamat a csoda Vandán, és az ügyfélszolgálatos munkatárs azt mondta, hogy egy héten belül jelentkeznek a műszaki kollégák.
A kérdésem az lenne, hogy ebben az esetben mire számíthatok? Visszakerülhet még a címem a Telekom oldalára, és meg tudom rendelni a szolgáltatást? Nagyon örülnék neki, mert tényleg ez az egyetlen olyan szolgáltatás, amit érdemes rendelni, mert csak ez adott volna 1000 megabites sebességet, más szolgáltatások, melyek elérhetőek a környéken ennek a negyedét sem biztosítanák. Köszönöm előre is a segítséget, és további szép napot kívánok!
Richárd
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.