Magenta ügyfélként szerettem volna készüléket (mobiltelefont) rendelni. Egy korábban hibára futott rendelésem miatt, a mostani is - az ügyfélszolgálat tájékoztatása alapján - IT hibára futott... Mi a következő lépés, amit megtehetek? Visszakapom a korábbi díjcsomagjaimat, ha sikertelen ez a megrendelésem is? Továbbra is szeretnék részletre telefont vásárolni.
Kérdés
B. Dénes
Üdv!
Magenta ügyfélként szerettem volna készüléket (mobiltelefont) rendelni. Egy korábban hibára futott rendelésem miatt, a mostani is - az ügyfélszolgálat tájékoztatása alapján - IT hibára futott... Mi a következő lépés, amit megtehetek? Visszakapom a korábbi díjcsomagjaimat, ha sikertelen ez a megrendelésem is? Továbbra is szeretnék részletre telefont vásárolni.
Tisztelettel,
Dénes, Magenta ügyfél.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.