Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Rendelés


B. Dénes

Kérdés

Üdv!

Magenta ügyfélként szerettem volna készüléket (mobiltelefont) rendelni. Egy korábban hibára futott rendelésem miatt, a mostani is - az ügyfélszolgálat tájékoztatása alapján - IT hibára futott... Mi a következő lépés, amit megtehetek? Visszakapom a korábbi díjcsomagjaimat, ha sikertelen ez a megrendelésem is? Továbbra is szeretnék részletre telefont vásárolni.

Tisztelettel,

Dénes, Magenta ügyfél.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...