Bartus Krisztián Posztolva ekkor: 2024. december 9. Megosztás Posztolva ekkor: 2024. december 9. Tisztelt Címzett! Olyan problémám lenne, hogy a Lenovo Tab M10 FHD Plus típusú tabletemen a TV Go alkalmazásban az Arena 4 csatorna akadozik. Mit tudok ezzel tenni? Válaszukat előre köszönöm! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2024. december 9. Telekom Megosztás Posztolva: 2024. december 9. Szia Krisztián! Elsősorban kérjük, hogy töröld a Telekom TV GO alkalmazást a készülékedről, majd telepítsd újra. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk az érintett MT azonosítódat és a kapcsolattartói mobiltelefonszámodat és segítünk. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Dávid88 Posztolva: 2024. december 15. Megosztás Posztolva: 2024. december 15. Nekem is szaggat az adás, amióta új dizájnt kapott az internetes kinézet. Annyi, hogy én laptopon nézem böngészővel de nagyon zavaró ez a szaggatás.... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2024. december 16. Telekom Megosztás Posztolva: 2024. december 16. Szia @Dávid88! Köszönjük a jelzésedet! A szolgáltatás igénybevételéhez tartozó feltételekről ide kattintva találsz információt. Abban az esetben, ha minden feltételnek megfelelsz és ennek ellenére se működik megfelelően a szolgáltatás, akkor kérjük, hogy privát üzenetben keress meg minket a részletekkel és a segítségedre leszünk! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Béla74 Posztolva: 2024. december 28. Megosztás Posztolva: 2024. december 28. Ekkor: 2024. 12. 09. at 10:39, Telekom szakértő írta: Szia Krisztián! Elsősorban kérjük, hogy töröld a Telekom TV GO alkalmazást a készülékedről, majd telepítsd újra. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk az érintett MT azonosítódat és a kapcsolattartói mobiltelefonszámodat és segítünk. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia Ekkor: 2024. 12. 09. at 9:49, Bartus Krisztián írta: Tisztelt Címzett! Olyan problémám lenne, hogy a Lenovo Tab M10 FHD Plus típusú tabletemen a TV Go alkalmazásban az Arena 4 csatorna akadozik. Mit tudok ezzel tenni? Válaszukat előre köszönöm! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Béla74 Posztolva: 2024. december 28. Megosztás Posztolva: 2024. december 28. Üdv! Hasonló problémával szembesültem magam is a TV GO alkalmazás használata során. Nem segített az újratelepítés sem.Évek óta használom az alkalmazást, és nem volt ilyen problémám. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2024. december 28. Telekom Megosztás Posztolva: 2024. december 28. Szia @Béla74! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd meg nekünk a következő adatokat, hogy segíteni tudjunk a probléma megoldásában: MT azonosító, a használt készülék típusa és operációs rendszerének verziószáma, a hiba tapasztalásának időpontja, a hiba részletes leírása (mely tartalomnál/csatornánál és milyen hiba tapasztalható) és mobil elérhetőséged. Együttműködésedet köszönjük! ^Zsolti Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Bartus Krisztián
Tisztelt Címzett!
Olyan problémám lenne, hogy a Lenovo Tab M10 FHD Plus típusú tabletemen a TV Go alkalmazásban az Arena 4 csatorna akadozik. Mit tudok ezzel tenni?
Válaszukat előre köszönöm!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
6 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.