Ugrás a tartalomhoz
  • 1

TV GO alkalmazás akadozása


Bartus Krisztián

Kérdés

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Krisztián! Elsősorban kérjük, hogy töröld a Telekom TV GO alkalmazást a készülékedről, majd telepítsd újra. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk az érintett MT azonosítódat és a kapcsolattartói mobiltelefonszámodat és segítünk. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia @Dávid88!

Köszönjük a jelzésedet!

A szolgáltatás igénybevételéhez tartozó feltételekről ide kattintva találsz információt. Abban az esetben, ha minden feltételnek megfelelsz és ennek ellenére se működik megfelelően a szolgáltatás, akkor kérjük, hogy privát üzenetben keress meg minket a részletekkel és a segítségedre leszünk! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...