Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom IPTV Bridge mód – nem kaptam meg a kért beállítást


Daniel Madsen

Kérdés

Sziasztok!

 

Olyan problémával fordulok hozzátok, amire egyelőre nem kaptam megfelelő megoldást a Telekom ügyfélszolgálatától, és szeretném tudni, hogy mások is találkoztak-e hasonlóval.

 

A helyzet:

Saját mesh-hálózatot használok, ezért szeretném, ha a Telekom által biztosított modem Bridge módba lenne állítva. A célom az, hogy az internetkapcsolat teljes egészében a saját routeremen menjen keresztül, majd onnan tovább az IPTV-hez Etherneten keresztül.

 

Mit kértem a Telekomtól?

Írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy szeretném Bridge módba állítani a modemet, hogy az ne végezzen NAT-olást, hanem minden forgalmat a saját routerem kezelhessen.

 

Mit tettek helyette?

Egyszerűen kikapcsolták a WiFi-t a modememen, de semmi más nem változott. Az IPTV nem működik, mert a modem továbbra is routerként üzemel, és így nem tudom megfelelően használni a saját hálózati beállításaimmal.

 

A kérdésem:

Ez tényleg így működik a Telekomnál? Nem lehetséges, hogy egyszerűen kérvényezhessem a Bridge mód aktiválását? Miért nincs erre egyértelműbb ügyfélszolgálati eljárás?

 

Ha valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban, kérem, ossza meg!

 

Előre is köszönöm!

Daniel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...