Ugrás a tartalomhoz
  • 0

TV folyamatosan lefagy, vagy be sem kapcsol


Kezsolt

Kérdés

A hibát többször bejelentettem, többször javították is. Nagyon kedves volt a szerelő, de legutóbb már másnap elromlott. Azt ne írjátok, hogy áramtalanítsam, indítsam újra, mert ebből áll az életem. Van amikor a 15. után helyreáll, de úgy hiszem ez nem 21. századi szolgáltatás. Mellékelek pár videót: https://www.youtube.com/playlist?list=PLnmEhfDrYd2IKlG1LGZ_WNOiaQa_Im4Wx 

Próbáltam bejelenteni online a Vandának, átkapcsolt egy munkatárshoz, majd ott is megszakadt a kommunikáció. Ilyenkor kezdhetem elölről... erre nincs már időm és türelmem. Ha nem sikerül megoldást találni, sajnos más szolgáltatót kell választanom. Üdv: Zsolt 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Zsolt! 

A kellemetlenségért ez úton is elnézésedet kérjük. A hibát Vanda segítségével, közvetlenül is bejelentheted, akár ügyintézői közreműködés nélkül is. Virtuális asszisztensünk telefonon és chat-en is önállónan képes rögzíteni a bejelentést. Ehhez érdemes csak egy-egy szóval válaszolni a kérdéseire, a részleteket pedig majd ez alapján műszakis kollégáink fogják vizsgálni és javítani. A Vandával való kapcsolattartáshoz IDE kattintva találhatsz tippeket.

Természetesen mi is szívesen rögzítünk részedre hibajegyet, ha privát üzenetben megírod nekünk az előfizető teljes nevét, elérhetőségi mobilszámát, valamint a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítót. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...