J.Mate Posztolva ekkor: Szombat 20:55 Megosztás Posztolva ekkor: Szombat 20:55 Az a probléma áll fennt hogy szeretném lekérni a PUK-kódomat, de nem tudok belépni az alkalmazásba illetve az ügyfélszolgálathoz sem, mivel telefonszámmal voltam bejelentkezve. Ebben az esetben mi a teendő? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 18 órája Telekom Megosztás Posztolva: 18 órája Szia J.Mate! Amennyiben nincs meg a plasztikkártyád és a PUK kódot szeretnéd lekérni, valamint az Appba is az adott számmal vagy regisztrálva, akkor egy másik hívószámról a 1414-es Önkiszolgáló ügyfélszolgálatunk telefonszámán teheted meg, vagy Domino szerződés esetén a 1777-es számon, a Domino központunkon keresztül. Weblapunkon ide kattintva találod ezzel kapcsolatban a tájékoztatónkat is. Ha időközben továbbra sem sikerült megszerezned a PUK kódot akkor kérünk, hogy vedd fel velük a kapcsolatot az m.me/TelekomHU elérhetőségünkön, hogy a segítségedre lehessünk. Az ügyintézéshez itt is szükséged lesz a szerződéshez tartozó jelszó ismeretére. ^Rita Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
J.Mate
Az a probléma áll fennt hogy szeretném lekérni a PUK-kódomat, de nem tudok belépni az alkalmazásba illetve az ügyfélszolgálathoz sem, mivel telefonszámmal voltam bejelentkezve. Ebben az esetben mi a teendő?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.