Bilduka

Szerviz

Kérdés

miért nem cserélik ki a telefont,hamár hatodjára viszem vissza a szervízbe?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Van fogyasztóvédelmi jogszabály amely előírja hogy egy időn belül maximum hányszor romolhat el valamiféle készülék.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello Bilduka, Magyarországon nincs olyan jogszabály, amely szerint a  javítás darabszáma alapján cserélni kellene a telót. ha javítható, akkor javítják, és a javítás időtartamával meghosszabbítják a garanciát. csere csak a vásárlást követő pár napban (üzletben 3, interneten 14?), valamnt akkor van, ha egyáltalán nem vagy csak ésszerűtlenl feltételekkel (hosszú idő alatt) javítható a teló (vagy más garanciális cucc)...

 

ugyanakkor a 6 javítás tényleg extrém sok, így a helyedben megpróbálnék a szervizes lelkére hatni, hátha. a sikerre a fentiek miatt nem sok esélyt látok, de a számomra ismeretlen háttért (milyen a teló, hol, hogyan, mikor vetted, garanciális-e még, hibásan használhatatlan vagy csak valami apró hibája van, gyártói szervizben voltál-e vagy a Tével küldetted be, kértél-e már cserét, mit mondtak, ilyenek) átgondolva, és hivatkozási alapként használva a szerviz lehetőségei függvényében (lehet hogy extrém esetben cserélhetnek, de lehet, hogy nem) akár össze is jöhet

 

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most