Bilduka Posztolva ekkor: 2015. április 16. Megosztás Posztolva ekkor: 2015. április 16. miért nem cserélik ki a telefont,hamár hatodjára viszem vissza a szervízbe? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 teherwagon Posztolva: 2015. április 22. Megosztás Posztolva: 2015. április 22. Hello Bilduka, Magyarországon nincs olyan jogszabály, amely szerint a javítás darabszáma alapján cserélni kellene a telót. ha javítható, akkor javítják, és a javítás időtartamával meghosszabbítják a garanciát. csere csak a vásárlást követő pár napban (üzletben 3, interneten 14?), valamnt akkor van, ha egyáltalán nem vagy csak ésszerűtlenl feltételekkel (hosszú idő alatt) javítható a teló (vagy más garanciális cucc)... ugyanakkor a 6 javítás tényleg extrém sok, így a helyedben megpróbálnék a szervizes lelkére hatni, hátha. a sikerre a fentiek miatt nem sok esélyt látok, de a számomra ismeretlen háttért (milyen a teló, hol, hogyan, mikor vetted, garanciális-e még, hibásan használhatatlan vagy csak valami apró hibája van, gyártói szervizben voltál-e vagy a Tével küldetted be, kértél-e már cserét, mit mondtak, ilyenek) átgondolva, és hivatkozási alapként használva a szerviz lehetőségei függvényében (lehet hogy extrém esetben cserélhetnek, de lehet, hogy nem) akár össze is jöhet Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Deino Posztolva: 2015. május 2. Megosztás Posztolva: 2015. május 2. Van fogyasztóvédelmi jogszabály amely előírja hogy egy időn belül maximum hányszor romolhat el valamiféle készülék. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Bilduka
miért nem cserélik ki a telefont,hamár hatodjára viszem vissza a szervízbe?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.