Gina Posztolva ekkor: április 21. Megosztás Posztolva ekkor: április 21. Miért nem tudom megnézni a Telekom TV Go előfizetésemet? Hibára fut mindig sajnos. Hibakód: 100 ezt írja mindig. Előre is köszönöm a választ. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 10 órája Telekom Megosztás Posztolva: 10 órája Kedves Gina! Köszönjük a megkeresésed és elnézésed kérjük a késedelmes válaszadásért! Kérjük, hogy töröld az alkalmazást a készülékedről, töltsd le újra és próbáld ki a működését. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, kérjük, hogy az alábbi adatokat küldd el nekünk privát üzenetben: § Telekom TVGO e-mail cím § MT ügyfél-azonosító/mobilszám § készülék operációs rendszer verziószám § készülék gyártója és típusa § Telekom TVGO alkalmazás verziószám § elérhetőségi mobilszám § internet elérés típusát § képernyőfotó a hibáról Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Gina
Miért nem tudom megnézni a Telekom TV Go előfizetésemet? Hibára fut mindig sajnos. Hibakód: 100 ezt írja mindig.
Előre is köszönöm a választ.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.