Ugrás a tartalomhoz
  • 0

hibakód


Gina

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Gina!

Köszönjük a megkeresésed és elnézésed kérjük a késedelmes válaszadásért!

Kérjük, hogy töröld az alkalmazást a készülékedről, töltsd le újra és próbáld ki a működését.
Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, kérjük, hogy az alábbi adatokat küldd el nekünk privát üzenetben:

§  Telekom TVGO e-mail cím

§  MT ügyfél-azonosító/mobilszám

§  készülék operációs rendszer verziószám

§  készülék gyártója és típusa

§  Telekom TVGO alkalmazás verziószám

§  elérhetőségi mobilszám

§  internet elérés típusát

§  képernyőfotó a hibáról

Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...